Hop til indhold
FrækFyr

Anna blow Aarhus

Recommended Posts

Hej.

Er der nogle af Jer som har erfaring med Anna fra AL:

https://annoncelight.dk/annonce/128484/fraekke-anna-blow-og-handjob

Jeg har en aftale med hende på mandag, men vil lige høre hvor meget jeg skal glæde mig ;-/

Hun ser godt ud på billederne og lyder rigtig sød og fornuftig i fon :-)

Tager hun pikken til roden ?

Kysser hun ?

Lad høre fra Jer

Hilsen frækfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fræk Fyr

Jeg fik et Blow af hende den anden dag. Må sige at hun er ret kraftig , og ikke en jeg vil have sex med. Blow klarede hun rigtig godt og hun tog den til roden :-). Hun er også virkelig sød og venlig. Duftede også rigtig godt , men altså lige til den kraftige side efter min smag.

Håber du kan bruge svaret?

Og igen vil godt pointere at hun var sød og venlig og jeg fik fuld valuta for det jeg havde betalt for :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af Anna. Hun er rigtig sød og nærværende, og tager den rigtigt til roden.

Syntes hun er meget diskret og har et par dejlige bryster. Hun giver et rigtigt godt blow!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene D'herrer

Har nu også selv haft fornøjelsen ;-). Og frækt var det bestemt, måske ikke lige den type pige jeg falder på halen over. Mere den type hvor jeg får lidt lyst til at bare bruge hende på mine præmisser ;-))

Mødtes på en rasteplads ved Solbjerg, der var nogle andre mænd da jeg kom, men også da Anna 10 min efter ankom. Hun var ikke så vild med at der var for mange potentielle lurere omkring, men det endte med at hun tog den et sted hvor det fra vejen var ret let at gætte hvad det foregik - det var ret frækt i sig selv ;-). Anna giver et dejlig vådt blow, tager den ret dybt og jeg kom nede i halsen på hende. Hun sluger dog ikke. Dog masser af frække tingeltangel undervejs.

Kan sagtens anbefales

Frækfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet at kneppe hende på en rasteplads. Lækker glat fisse, spreder benene uden snak og ævl, og hun stønner frækt. Man kan mærke, at hun elsker pik. Gode anbefalinger fra mig. I øvrigt kanon gode bryster, og hun vil gerne sprøjtes ud over dem.

Redigeret af nice guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt du fik prøvet hende FrækFyr... :-)

Hun er nemlig en rigtig god oplevelse, syntes jeg;-)!

Og der heller intet bøvl eller andet shit, som jeg før har oplevet med andre. Hun ved hvad der skal ske og spilder ikke tiden.

Det er frækt at hun stønner!!!!!!!!!!! :-)

Sådan har mine oplevelser været hidtil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...