Hop til indhold

Annoncens overskrift - Fantastisk massageoplevelse. - Nørresundby

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/447288 Ringede op og fik en aftale med kort varsel, adressen står i annoncen og jeg blev modtaget af pigen, der er på de to billeder af de tre, der er på annoncen. Jeg tog stedet, fordi en kammerat havde fået en fantastisk massage på stedet af en ældre kvinde, som sluttede med sex uden kondom til en meget fin pris. Jeg valgte hård massage og afregnede 600 kr. som der står i annoncen. Så spurgte hun om jeg ville have en ekstra god happy end og det takkede jeg ja til og betalte 400 kr. mere. Jeg fortalte, hvor jeg især havde behov for massage. Massagen var hård og godkendt, men der blev desværre ikke koncentreret om de stedet, jeg havde påpeget, så hun kørte åbenbart et standardprogram og der var absolut ingen pirring. “Vend dig om” og massagen endte med pikken. Hun var fuldt påklædt og jeg dristede mig til at tage hende på numsen uden på tøjet, mens hun spillede min pik helt mekanisk. Så spurgtehun om jeg ville have lov at tage på hende, hvis jeg betalte 500 kr. ekstra. Havde betalt 1.000 kr. i forvejen, så nej tak. Jeg var blevet lovet en ekstra god happpy end da jeg betalte 400 kr. ekstra, men det blev det så ikke til. Og det er ikke fair i min optik at begynde at mersælge, når man ligger med en stiv pik og det hele var aftlt på forhånd. Så det endte med en fuldstændig ligegyldig gang mekanisk pikspil uden noget som helst ekstra. HVIS vi skulle lave mere næste gang skulle det koste 1.800 kr. men jeg kunne ikke få at vide hvad. Det gider jeg ikke. En beregnende thai af værste skuffe. Men ville gerne have mødt den ældre kvinde. Kommer ikke igen…

Skrevet

Har også været der, massage er fin, men ville heller ikk betale for røre når det er uden på tøjet 😳😳😳 er det massage, så er hun fin 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.