Hop til indhold

Model flot Chloe Viby

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt Chloé i aften , og må sige at jeg er meget positiv overrasket over at jeg kan få så fantastisk oplevelse.

Det var en snak på efterlysning om hun var ægte , jeg vidste at hun ægte fordi hun er en del af Viby clan . Synes at hun så fantastisk ud på billederne i sær nr 6.

Jeg blev modtaget af en høj flot, virkelig smuk kvinde som ser bedre ud end på billeder. Stor smil med flot direkte varm blik. Sower together med hende var maget sensuelt med masse af berøring og dybe kys . Hun vender ryggen til mig og gnider numsen I mod min stiv pik og denser blidt . Hvilken gøre mig ekstrem liderlig . Vi gå ind til værelset og hun lægger på ryggen og jeg få Lov til at røre hende blidt over det hele , også mellem benene hvor jeg kan mærke at hun er drive våd . Vi kysser dybt , kondom på og der få jeg en rigtig gode blowjob . Men jeg vil knalde, så rider hun mig med langsom tempo og kigger mig dybt i øjnene. Det ver meget smuk syn , at såden flot ung kvinde med stor smil. Så hende på rykken mig på knæ, masser af kys. og jeg med langsomme bevægelser støder i hende hvor hun stønner lit , på en dejlig måde. Jeg kunne ikke hold tilbage og kom med en eksplosiv orgasme , hvor vi begge grinte af det . Alt i alt en overraskende gode besøg .

Meget lidt English, sød og nærværende flot kvinde . Med lidt former og flot ansigt.

Absolut varme anbefaling.

Redigeret af Betelgeuse1965#2

• 2 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.