Hop til indhold

JenniferRomantica.... Igen en 12'er

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke formiddag igen fået 2 timer til at forsvinde som dug for solen.

Vi havde en aftale først i august som vi blev nød til at flytte, og det blev så til i dag.

Og der var ingen tvivl om at gensynsglæden var stor. Efter den sædvanlige start skyller blev jeg forkælet med alt fra det normale "spisekort", og her er @JenniferRomantica ikke kedelig, hun er en vidunderlig lækker kvinde, omend ikke så stor, men aktiv, ægte, givende, og meget levende.

Og med de naturlige pauser, pillow talk og på den igen forsvinder 2 timer som dug for solen.

Lige nu batler jeg lidt med mig selv om jeg skal skrive denne anmeldelse, for skal jeg være ærlig, så vil jeg jo helst have hende for mig selv. Men på den anden måde fortjener hun alle de roser hun kan få, og flere til.

Hendes annonce på AL lever hun 110% op til. 😘

https://annoncelight.dk/showad/3430219

Skrevet

Jeg har også besøgt den dejlige Jennifer for nylig. Og ja faktuelt leverer Jennifer alt hvad der beskrives og billederne er fuldstændig retvisende, men der er noget mere. Det er frækt, det er lækkert og så er det dejligt afslappende.

Jeg nød en time i det gode selskab og det var dejligt. Udover hvad man kan forvente🥰

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.