Hop til indhold

MimiiđŸŒ CUP G BIG BOOBs 28 year old 🍧

Featured Replies

Skrevet

Hun har i Ă„r ogsĂ„ kaldt sig Linda, Sara, Kitty. Jeg kneppede hende i juni i Århus, og hun er sĂžd og sjov, og brysterne er fantastisk store. Men de fotos er gamle. Hun har en stor vom nu, men hvis man kan se bort fra det er det et fint besĂžg.

Skrevet
  • Author
sejer skrev, for 6 timer siden:

Hun har i Ă„r ogsĂ„ kaldt sig Linda, Sara, Kitty. Jeg kneppede hende i juni i Århus, og hun er sĂžd og sjov, og brysterne er fantastisk store. Men de fotos er gamle. Hun har en stor vom nu, men hvis man kan se bort fra det er det et fint besĂžg.

nÄÄ... ok... lidt Þv..

Skrevet

Jeg er i tvivl om det er den Kitty (ifĂžlge @sejer ) jeg har mĂždt i Århus 31. marts i Ă„r. I annoncen stod der Kitty, i sms svaret fra hende med menu stod der NEW GIRL Katy.Jeg har set de aktuelle billeder fĂžr, men ligner ikke helt hende jeg mĂždte, som var betydeligt rundere. Hendes service var ikke det man kalder GFE men altsĂ„.... de bryster! Jeg synes endda de var noget stĂžrre end man ser pĂ„ billederne. I begyndelsen fornemmede jeg en vis professionel distance, men blev tilbudt brysterne meget demonstrativt lige op i hovedet sĂ„ jeg kunne slikke, kysse, sutte, gramse og klemme sĂ„ lĂŠnge og begĂŠrligt jeg ville. Slutter med en megafransk og det var ogsĂ„ helt som forventet uden at trĂŠkke sig eller snyde pĂ„ vĂŠgten (med hĂ„nden) lige fĂžr udlĂžsningen. Jeg blev tilbudt det hun kaldte B2B og komme i munden for 600 kr. B2B ? Tja i betydningen Big 2 Breasts serveret i ĂžjenhĂžjde

Skrevet

Jeg har ogsÄ vÊret der og det er ikke hende pÄ billederne, hun er noget stÞrre og Êldre, men ja brysterne er store og hendes blow er ok. Hun ville ikke ridde men ellers en ok oplevelse uden at noget var specielt prangende.

Hvis man er til store bryster skal det jo nok prĂžves mindst en gang. Men Jeg kommer nok ikke igen.

Skrevet

Noget med at sengen var for blÞd.. sÄ det ville hun ikke... VÊr obs pÄ hun er noget mere tung i det end det du ser pÄ billederne. Og jeg spurgte og om CIM det var heller ikke noget hun ville.

Redigeret af bagwell

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har ogsÄ besÞgt hende - og til trods for hun har taget noget pÄ siden, er det i mine Þjne helt klart hende pÄ billederne.

jeg vil dog tilfÞje, at Billederne ikke retfÊrdiggÞre hvor store hendes bryster i virkeligheden er. Synes der er langt imellem GPer med sÄ store bryster - ikke kun Thai, for der slÄr hun klart rekord ift hvad jeg har prÞvet.

Om “sengen er for blĂžd” (beskrevet ovenfor), tjo der mĂ„ jeg give medhold.

sÄ er man til meget store blÞde naturlige bryster, og kan det bort fra den mave der har sneget sig ind, sÄ kan jeg godt anbefale et besÞg.. tog selv 30min med HJ. Fint.

Skrevet

Skrev sms i dag -der oplyses hun er i Otterup -men kunne ikke fĂ„ andet end et vejnavn -selv om jeg ville book en tid -2 timer senere -og fortalte, at jeg havde over 1œtimes transporttid til Otterup -sĂ„ skulle jeg sende et billede -det gad jeg sgu ikke (da jeg kĂžrte i min bil allerede) -efter beskrivelsen er billederne helle ikke sĂŠrlig retvisende i forhold til, hvordan hun ser ud i dag -og billederne er af ĂŠldre dato... sĂ„ kommer nok en anden med store patter... (der er lidt mere interesseret i, at fĂ„ en kunde)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.