Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/456069

Minta er sku så lækker og sød at jeg må give hende 10 af 10. Flot krop og kønt ansigt. Rund røv og lækker fisse. Fik 30 min med ekstra service

og det var top lækkert med hende. Hun er sød og sutter pik fint og suger godt, slikke stangen og kugler og kigger imens. Herligt

Skrevet
  • Author
Lasse1111 skrev, for 3 timer siden:

Hvor er det cirka i Århus N?

ved jeg ikke. Min navi tog mig dertil. parkerede og did it.. og kørte igen. Med mindre man skal gå derhen er det vel ikke så vigtigt eller?

Skrevet
hardcore6 skrev, for 22 timer siden:

er det vel ikke så vigtigt eller?

Jo, det kunne godt være ret vigtigt.

Skrevet

Er der nogen der ved hvor skønheden er rejst hen, annonce er inaktiv (eller er den bare kun aktiv når hun er på arbejde)

Havde en aftale med hende i dag nemlig.

Skrevet
exostar skrev, for 10 timer siden:

Havde en aftale med hende i dag nemlig.

Skal det forstås sådan, at hun lavede en aftale, som hun ikke overholdt?

Skrevet

Både ja og så nej.

Havde en aftale med hende kl 13.00 i dag. Kunne så se fra morgenstunden at arbejdet ikke tillod en afstikker i løbet af dagen, så jeg skrev til hende (eller hvem man nu skriver med), kl 9-10 stykker at jeg ikke kunne nå det, og om man evt kunne skubbe aftalen til f.eks. på fredag.

Herefter blev jeg svinet til med hvor useriøs jeg var, og jeg spildte deres tid, osv osv..

Skrevet
exostar skrev, for 12 timer siden:

spildte deres tid, osv osv..

Det går du reelt også
Du booker tid, uden at være 100% sikker på du kan komme.

Minta bruger tid på at skrive med dig, hun afsætter tiden. Måske har hun sagt nej til kunder som ville have samme tid.
Resultatet for hende er at hun ikke får indtjening i den time.
Prøv at se det fra hendes side.

Skrevet
Voiggodrengen skrev, for 3 minutter siden:

Det går du reelt også
Du booker tid, uden at være 100% sikker på du kan komme.

Minta bruger tid på at skrive med dig, hun afsætter tiden. Måske har hun sagt nej til kunder som ville have samme tid.
Resultatet for hende er at hun ikke får indtjening i den time.
Prøv at se det fra hendes side.

Ej stop dig selv (ja undskyld mit jyske).

Vi alle kan blive forhindrede, tænker også dette må være sket for dig, fra tid til anden.

Jeg skrev til hende/dem så snart jeg kunne se jeg ikke kunne nå det, og så farer hun/de totalt i blækhuset og bliver mega sure.

Redigeret af exostar

Skrevet
exostar skrev, for 1 time siden:

Vi alle kan blive forhindrede

Ja, men den undskyldning går på: forhindret pga pludselig sygdom og lignende.
Det du gør er at booke, vel vidende at du kan blive nødt til at aflyse, fordi du åbenbart ikke har fuld kontrol over din tid.

Kan du slet ikke se det fra hendes side?
Tænk på hvis det var dig selv der havde en kundeaftale kl 15. Det har du indrettet din kalender efter, og kl 10 aflyser kunden fordi han ikke kan forlade arbejdspladsen, og komme hjem og låse dig ind f.eks. Ville du ikke blive muggen?

Dixi

Skrevet
Voiggodrengen skrev, for 7 minutter siden:

Det du gør er at booke, vel vidende at du kan blive nødt til at aflyse, fordi du åbenbart ikke har fuld kontrol over din tid.

Tænk på hvis det var dig selv der havde en kundeaftale kl 15. Det har du indrettet din kalender efter, og kl 10 aflyser kunden fordi han ikke kan forlade arbejdspladsen, og komme hjem og låse dig ind f.eks. Ville du ikke blive muggen?

Dixi

Vi stopper den bare her

Skrevet

Hej,

Kan nogen præcisere stedet en anelse (ikke fuld adresse )) for de af os, der evt. ikke kommer i bil?

Og er der mon mulighed for CIM, evt. mod ekstra betaling?

Send gerne PB, hvis emnerne ikke egner sig til offentliggørelse.

Tak,

NN

Skrevet
Voiggodrengen skrev, den 18.8.2026 at 12:25:

Dixi

Styr dig!

Han aflyser 3-4 timer før hvilket er god stil. Hvor har du fra at man kun må aflyse på grund af “pludselig opstået sygdom” 😁

Alle os med et liv ved at tingene kan ændre sig og så skal man selvfølgelig aflyse tiden.

Skrevet
Gazco skrev, for 12 timer siden:

Styr dig!

Han aflyser 3-4 timer før hvilket er god stil. Hvor har du fra at man kun må aflyse på grund af “pludselig opstået sygdom” 😁

Alle os med et liv ved at tingene kan ændre sig og så skal man selvfølgelig aflyse tiden.

3-4 timer før er langt bedre end blot udeblive

Det jeg prøver at sige er at det ikke er i orden at blokere en tid, vel vidende at han ikke er sikker på han kan komme. I min optik signalerer det ligegyldighed overfor pigen og hendes forretning. Hun kan jo have sagt nej tak til andre der gerne ville have aftale på samme tidspunkt.

"Enhver kan live forhindret" Ja, men det er ikke at blive forhindret fordi man bliver kaldt på arbejde, og godt vidste det kunne ske. Det er derimod forhindringer som man ikke selv er herre over. Sygdom, trafik uheld og lignende.

Nu gider jeg ikke argumenterer mere. Mit moralske kompas er åbenbart ikke justeret til samme punkt som mange andres
DIXI

Skrevet

Jeg besøgte Minta igen i sidste uge.
Ingen problemer med kommunikationen, der blev svaret straks med priser på mine ønsker og den nye adresse ikke langt fra den gamle.
Hendes nye sted har også gode P muligheder
Jeg blev straks lukket ind og modtaget med kys og kram.
Hun er virkelig sød og imødekommende og jeg fik alle mine ønsker opfyldt.
Efter et fællesbad var jeg på gaden igen en time og 2 min efter sms om døren var åben.
Der er et par andre pige på stedet som jeg dog ikke så.

Skrevet
NN 8000 skrev, den 19.8.2026 at 19:38:

Hej,

Kan nogen præcisere stedet en anelse (ikke fuld adresse )) for de af os, der evt. ikke kommer i bil?

Og er der mon mulighed for CIM, evt. mod ekstra betaling?

Send gerne PB, hvis emnerne ikke egner sig til offentliggørelse.

Tak,

NN

Hej,

Kan nogen mon hjælpe m ca. location og mulighed for CIM?

NN

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.