Hop til indhold

Ammy vs Gib i Vejle - hvem skal jeg vælge

Featured Replies

Skrevet

Hej venner.

Da mit job langt om længe tager mig forbi Vejle katen i denne uge, har jeg grundet de mange gode anmeldelser herinde, besluttet mig for at besøge en af de to skønne piger.

Sagen er blot den at jeg simpelthen ikke kan beslutte mig for hvem af dem der skal være :p.

Jeg synes de begge to ser og lyder mega skønne!

Så der for har jeg følgende spørgsmål til jer der er lidt mere lokale end jeg:

Hvorfor foretrækker du den ene frem for den anden?

Hvilke kvaliteter har de hver for sig?

Hvis du som jeg SKULLE vælge en time hos én af de søde piger, hvem blev det så og hvorfor?

Jeg er nok mest til GFE tilsat lidt vildskab.

Så ikke ren kysse, kram og missionær.

Jeg vil gerne gå derfra med en oplevelse for livet, som jeg kan tænke tilbage på med et "kæft hun var vild hende der!"

Ps.

Jeg ved godt hvor de holder til. Her været på stedet for meget længere siden.

Men hvis man som jeg kommer i bil, og ikke er lokalkendt, hvor ville det så være godt at parkere for at undgå p bøder samt være indenfor rimelig afstand?

Håber på nogle gode uddybende svar der kan hjælpe mig med mit dilemma 😁😁

Mange hilsner herfra

Skrevet

Jeg har besøgt Ammy en enkelt gang for mange måneder siden. Det var et godt besøg, hun er lav, men meget sød og villig og til GFE. Hende kan jeg godt anbefale.

Gib har jeg haft lyst til at prøve, men det er ikke sket endnu, så derfor har jeg svært ved at foretage valget, hvis jeg var dig. Men ud fra det du skriver om hvad du er til, og ud fra hvad jeg læser mig til herinde om pigerne, ville jeg forsøge mig med Gib, hvis jeg var dig.

Du kan parkere 2 timer i Odinsgade, hvor der stort set altid er plads. Der er 200-300 meter på gåben til klinikken.

Skrevet

Jeg har ikke været hos Gib pga. at hun tilbyder sex uden. Ammy går du bestemt ikke forkert hvad der angår gfe. Hun er en smuk lille sag. Du kan også parkere ved Tønnesgade og Odinsgade og nogengange kan man være heldig skråt overfor på Thorsgade.

Skrevet

kaffekoppen skrev, for 7 timer siden:

Jeg er nok mest til GFE tilsat lidt vildskab.

Så ikke ren kysse, kram og missionær.

Tænker Gib er et sikkert valg til det du søger.

8000

Skrevet
  • Author
8000 skrev, for 2 minutter siden:

8000

8000 skrev, for 3 minutter siden:

8000

Mange tak for input.

Har du prøvet begge piger?

Og ville du have noget imod at uddybe lidt på hvilke "vilde" kvaliteter du synes Gib har ?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.