Hop til indhold

Chastity-bur, nyt og ukendt for mig.?

Featured Replies

Skrevet
Milner skrev, for 15 minutter siden:

Kan nogen forklare lidt om det??

Måske jeg ikke er den der bedst kan beskrive det men .

Jeg har selv haft en dejlig kvinde som brugt mig som slave på alle mulige måder , vi havde dog bopæl i hver sin landsdel så når jeg skulle hjem og arbejde i en uge satte hun et bur på min slave pik og låste det ( så kunne jeg ikke lege med mig selv læs som spille pik ) Hun bar så nøglen i en smykke kæde så den hang ved hendes dejlige bryst . For mig var det symbol på hun ejede min krop og kunne styre mig og lege med mig efter hendes dejlige lunefulde dominerede lyster .Der var ikke garanti for at det kom af når jeg i week-enden kom tilbage for at være hendes tjenende slave .( kort sagt et magt symbol / middel ) Saver faktisk meget “Sadia’s “ lege med min krop og hendes magt over mig

Skrevet

Hvad vil du gerne vide?

Jeg oplever at det "fede" for mig ligger i en blanding af at afgive kontrol, være ubetydelig (og alligevel få opmærksomhed) og så at være et sted hvor jeg ikke skal vælge om jeg skal onanere, men om jeg må. Synes det kan så meget at afgive kontrollen over sin pik og lyst til et andet menneske.

Hvis du ikke har en til at holde din nøgle, findes der flere "prof. nøgleholdere" - Jeg kan anbefale frækQmedsmilpålæben på SD: https://sugardaters.com/da/profile/jBZ7PbBEZ- Hun kører en kærlig men bestemt "keyholding".

Hilsen
VH

Skrevet

Da Kamille var aktiv ville hun helt enormt gerne være min keyholder, men jeg tænkte det kunne medføre et forklaringsproblem derhjemme. Hun udstedte dog en ordre om at jeg ikke måtte onanere i 14 dage op til vores møder, hvilket jeg overholdt.

Pikbure kan i øvrigt bruges til mange ting.Egg separator.jpg

Redigeret af Lauersen

Skrevet
  • Author
ValentHemming skrev, for 36 minutter siden:

Synes det kan så meget at afgive kontrollen over sin pik og lyst til et andet menneske.

Det er SÅ langt væk fra mine preferencer, men er åbentminded nok til at høre hvad fans mener 👍

Skrevet

Aha så blev jeg også lidt klogere... det er altså et kyskhedsbælte til mænd. Enhver sin lyst.

Skrevet
LarsTysker skrev, for 31 minutter siden:

Aha så blev jeg også lidt klogere... det er altså et kyskhedsbælte til mænd. Enhver sin lyst.

• - eller lyst - nyd - nød = "død"

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.