Hop til indhold

Maitresse Dita

Featured Replies

Skrevet

En billede af Maitresse Dita (MD) fanger mit øje på Instagram. Da jeg skrev til hende, fik jeg hurtigt svar og inden længe, havde vi en aftale om at skulle tales ved i telefonen, forud for vort første møde. Der var allerede god kemi og masser af grin, som jeg holder af. Al kommunikation med MD, er nem. Der bliver svaret hurtigt og man føler sig taget godt imod.

Billedet er én ting. Virkeligheden er noget helt andet. MD er smuk uden nogen sammenligning. Og hvis man ikke bliver betaget af hendes lange røde hår, øjne og smil, så bliver man det af hendes krop og sind. Hendes smil, latter og intellekt glemmer man aldrig!

Selvfølgelig havde vi talt om ønsker og erfaring, forud for seancen. Og man skal passe på, hvad man ønsker sig. MD er en stærk kvinde. Og det får man at mærke. Hendes styrke i kombination med forskellige slaginstrumenter lærte min krop hurtigt. Selv når det gør mest ondt, får man et par søde ord og dejligt smil med på vejen. Nok til at man vil gå hele vejen, for at stille MD tilfreds.

Fra stående til liggende postion. Selv om man ikke har lyst til at flygte fra MD, bliver man spændt godt fast. Med en gag/dildo monteret og dejligt blik, sætter MD sig nu til rette og lader mig på tætteste hold se hende nyde dildoen gøre sin virkning. Det var svært ikke at nyde det.

MD har en god fornemmelse for, hvad der går og hvad der ikke går. Vi havde ikke talt om det. Da jeg fik kommentaren om at hun var trængende og skulle af med sin urin, nåede jeg ikke at svare - inden at jeg mærkede hendes varme gyldne dråber over det hele. Underligt nok, føltes det rart og som det mest normale. Noget der også er kommet for at blive. Ligesom at man bliver afhængig af hendes smukke røde læber. Og hvis man er heldig, modtager man en spytklat eller to. Noget der også er kommet for at blive.  Læberne kan heldigvis også dele kys ud. Man er ikke i tvivl om at det er noget særligt.

I en kombination af slag og pirring blev min pik taget under behandling. Jeg skulle levere og må medgive at det var svært at være til mellem lyst og smerte. Heldigvis mestrer MD det til fulde og bringe dig ud over kanten, i en grad som jeg sjældent har prøvet. På alle måder.

Mange dejlige seancer og møder senere, ved jeg at jeg så rigtigt, med det billede der fangede mit blik. MD er en dejlig og kompetent kvinde og kalder sig selv sirene. Det er en ret passende beskrivelse. Man føler sig i de bedste hænder. Før - under og efter.

Mødet med MD er også mødet med smerte, grin humor og alvor.  Stolt og glad - sker det heldigvis ofte.

452DF269-67AE-42F5-9096-91A9CF34D6A8.jpeg

C7CC9E76-CCDD-46AC-949D-EA21A436E7B1.jpeg

Skrevet

Uhhh, jeg tænker, jeg har mødt hende for en årrække tidligere under et andet navn - der var hun også helt særlig! Nem at kommunikere med, lydhør og kreativ, VIRKELIGT flot og respektfuldt respektløs ...

• 2 weeks later...
Skrevet
submale skrev, for 1 time siden:

Jeg kender No 1, men ved nogen, hvem den tredje kvinde på billedet med de tre kvinder er (hende til højre)?

Miss Sofie

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.