Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har lige været på besøg hos Eva. Super smuk, sød, og vildt frækt. Billederne passer og hun kysser igennem. En virkelig sød pige - pas godt på hende.

Skrevet
  • Author

Sorry. Jeg er en travl mand. Hvis du vil skrive en afhandling, så må du bare rulle ærmerne op og gå i gang.

Skrevet
Yes Man skrev, for 23 minutter siden:

Hvis du vil skrive en afhandling

Ingen beder om en afhandling, men prøv engang at sammenligne dit arbejde med kvaliteten på andre anmeldelser - det er jo til dumpekarakter.

Skrevet
Gammel rotte skrev, 1 time siden:

Det virker sku' som et reklamefremstød for mig.

Jaaaeee, influencer-branchen er jo en hård branche at arbejde i, hvis jeg forstår @Yes Man rigtigt, specielt ser tiden som resource ud til at være en stærkt begrænsende faktor.

Skrevet

Jeg var forbi hende og det må jeg sige, at jeg var skuffet. Selvom dyb kys og blowjob uden var inkluderet I hendes standard pakken. Fik en tantekys og en alt for kort tid below job. Der er ikke gentagelses mulighed fra min side. Hendes billeder dog er retvisende, en slank pige og har ret ung krop.

Skrevet
enjoyvinter skrev, den 12.8.2026 at 23:02:

Ingen beder om en afhandling, men prøv engang at sammenligne dit arbejde med kvaliteten på andre anmeldelser - det er jo til dumpekarakter.

Hvad fanden rager det dig hvordan andre skriver anmeldelser? Du kan vel bare scrolle videre eller…

Værdsæt i stedet at der overhovedet er nogen tilbage herinde, som gider skrive anmeldelser….

Dine kommentarer her er imo til dumpekarakter 😜

Skrevet
dhnmdst skrev, for 11 timer siden:

Hvad fanden rager det dig hvordan andre skriver anmeldelser? Du kan vel bare scrolle videre eller…

Og ditto kunne du jo så bare scrolle forbi min comment hvis den ikke den behager dig.

dhnmdst skrev, for 11 timer siden:

Værdsæt i stedet at der overhovedet er nogen tilbage herinde, som gider skrive anmeldelse

Har du læst "anmeldelserne" eller ... ? ... for så har du faktisk svaret. Det er en ikke-anmeldelse.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.