Hop til indhold

Sikker sex

Featured Replies

Skrevet

undskyld hvis det er et dumt spørgsmål det fordi det er min første gang og er lidt nervøs for sexsygddomme osv ville bare hører om du hvad jeres holdning er, har i en god ro i maven at de fleste trans er testet ?

Skrevet

Er det så sikkert ? Eller skal man stadig være opmærksom på noget ?

Skrevet

Hvis du bruger kondom fra start til slut, både under oral og anal, så er risikoen for at du får en sexsygdom meget lille.

Hvis du vil være endnu mere sikker, så lad være med at kysse med dem.

Det kræver stor viljestyrke at insistere på kondom fra start til slut.

Jeg har før ladet mig gribe af stemningen og kom til at sutte på en ladyboys penis i et par sekunder, selvom jeg havde sagt til mig selv inden jeg tog afsted at alt skulle foregå med kondom.

Redigeret af Mozart

Skrevet

Tusind tak for svar

Har du selv haft sex med en trans og hvad gøre du ?

Skrevet

Har du så fået en sygedom eller er alt godt ?

Skrevet

Jeg har haft sex med fire ladyboys. Den første betalte jeg ikke for og de tre andre gjorde jeg. Den sidste jeg var sammen med var post-up, dvs. hun havde fået fjernet sin penis og fået lavet en fisse.

Jeg har så vidt jeg ved ikke fået nogen kønssydomme ved at være sammen med en ladyboy endnu.

Den første så jeg to gange og var aktiv ved anal (der brugte jeg kondom) og vi suttede begge hinanden (uden kondom).

Den anden suttede vi begge hinanden (uden kondom) og bollede hinanden (med kondom).

Den tredje suttede jeg hende lige i et par sekunder uden kondom og det samme gjorde hun på mig. Efter det bollede hun mig (med kondom).

Den fjerde suttede hun mig uden kondom. Jeg havde svært ved at blive stiv fordi jeg ikke rigtigt tændte på hende, så det var svært at få kondom på. Da jeg endelig blev lidt stiv skyndte hun sig at stikke min pik i hendes fisse (uden kondom) og hun red mig indtil jeg kom i hendes fisse. Efter noget tid suttede hun mig igen mens hun stak en finger ind og ud af min numse og jeg kom i hendes mund (uden kondom).

Den sidste ved jeg ikke om jeg fik en kønssydom endnu, fordi det ikke er længe siden. Jeg ringede til akut-lægen for at høre om jeg skulle have medicin der gør at man ikke får HIV, men de sagde at fordi det var en ladyboy med en kunstig skede, var risikoen for HIV forsvindende lille, så de vurderede at det skulle jeg ikke.

Redigeret af Mozart

Skrevet

Så du ringede kun fordi du ikke brugte kondom den sidste gang ?

Skrevet

Ja præcis. Hvis jeg havde brugt kondom til det hele eller til den penetrative del (og fået blow uden kondom) ville jeg ikke have ringet.

Skrevet

Okay tusind tak det gør mig mere rolig og få lyst til at prøve det af det har været en fantasi længe at prøve en trans

Skrevet

Det kan du roligt gøre.

Man er jo vant til at skulle være den aktive hver gang man boller damer, så det er enormt rart at være sammen med en ladyboy og prøve at være den der bliver taget og bare at kunne nyde det og tage i mod.

Skrevet

Hej @Mrcoolguy, og velkommen til 👍

Den største risiko for HIV opstår, hvis du ubeskyttet modtager sæd fra en mand, der selv ubeskyttet modtager sæd fra andre mænd. Jo flere involverede mænd, desto større risiko. Så hvis du modtager sæd fra en prostitueret transkvinde, der lader sine kunder sperme i sig uden kondom, tager du en meget stor chance. Især hvis det er analt. Oralt er risikoen noget mindre.

Derfor: Hvis du er den passive, skal du sikre dig, at hun bruger kondom, når hun knepper dig. Og hvis du gerne vil prøve at blive spermet i munden, så besøg en trans, der insisterer på, at der bruges gummi, når der kneppes.

PS: Du har postet dit spørgsmål under "Anmeldelser". Her bør kun postes anmeldelser og ikke generelle spørgsmål. Bare så du lige er opmærksom på det næste gang 🙂

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.