Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har en hel friweekend og har lyst til bare at plante mig på en briks i København og lade en smuk, effektive pige forkæle mig som en kongelig.

Hvad er bedste anbefaling lige nu? (synes at thai-pigerne flytter meget rundt og stederne skifter ejer, så det er lidt svært at tro på gamle anmeldelser.)

Ønsker:

Hun må gerne være ret smuk

Hun må gerne være serviceminded og initiativrig

Hun må gerne kunne overraske

Hun ved at en times massage ikke kun handler om at pumpe kunden for de ekstra 200,- til sidst.

Hvor er stedet som er på niveau med det tidligere Exclusive Massage...?

Redigeret af Tip toe

Skrevet

Sådan et sted finder man sjældent første gang man besøger dem....det der er noget der kommer når man er "en ven af huset" ;-)....medmindre man er heldig....

Skrevet

Du kunne gøre et forsøg hos Gam Rai - http://www.gamraimassage.dk/

Jeg har været der 4 gange - hos 4 forskellige piger hvor selve massagen har været fra ok til perfekt (Lung (?) og C).

Normalt ville jeg forsøge at komme igen hvis jeg støder på en pige som skiller sig ud fra mængden ift. massagen, men de lader til at bruge tidsbookning til at lokke kunder forbi selvom pigen ikke er der (eller også er de bare enormt dårlige til dansk og engelsk)......til gengæld lader det til at de piger de har på stedet alle kan massere.

Synes de er gode, servicemindede og stedet er lækkert (massagebriks med hul til næsen). Om du bliver overrasket eller om du synes pigerne er smukke må komme an på en prøve.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.