Hop til indhold

Tinahyggepigen - stoppet eller tilbage?

Featured Replies

Skrevet

Der var engang en ung petite dansk pige @Tinapigen som afholdte gangbangs, og andre spændende events.

Jeg nåede at deltage en gang, og hun var godt nok en klasse helt for sig selv.

er der nogen som ved om hun er stoppet eller vender tilbage?

Skrevet

Her vil jeg virkelig også gerne følge med. Havde også kun fornøjelsen af hende én gang, men hun var virkelig dygtig. Har også undret mig over der pludselig blev så stille...

Skrevet

Hun har ikke været på ero siden nov 2025, og er ikke en del af pigerne i pigekollektivet selv om hendes profil viser dette.

Du kan prøve at sende hende en mail der står på hendes profil og se om hun svare.

Jeg kan godt huske hende, hun var i kbh i januar 2024 hvor hun holdt gb alene og sammen med @Lucy-denmark. Måske hun ved om hun stadig er aktiv.

Skrevet

Jeg har haft to lækre solo-møder med Tina og siden skrevet en del gange for et nyt møde. Senest for et par uger siden. Med har desværre ikke fået svar. Håber hun dukker op igen. Hun er virkelig lækker. Og vildt sød 🥰

Skrevet
  • Author
HrLarsen84 skrev, for 6 timer siden:

Her vil jeg virkelig også gerne følge med. Havde også kun fornøjelsen af hende én gang, men hun var virkelig dygtig. Har også undret mig over der pludselig blev så stille...

Ja. Jeg har ventet på hendes annonce var aktiv igen. Men det har den ikke været i lang tid.

• 2 weeks later...
Skrevet
Lucy-denmark skrev, for 37 minutter siden:

Har lige set hendes annonce aktiv i går. Dog ikke herinde.

Hvor så 😄

Skrevet

Det er en skam, at jeg ikke så dette før. Ellers ville jeg have deltaget i GB sidste søndag.

Unge Tina er en dejlig pige, og jeg håber, hun nu er tilbage i "arbejde" regelmæssigt.

Jeg er sikker på, at hun har mange fans i trekantområdet, så lad os sørge for at genposte hendes annonce, når hun er aktiv, så alle ved, at hun er tilgængelig.

Skrevet
  • Author
gangbangmand skrev, for 12 timer siden:

Det er en skam, at jeg ikke så dette før. Ellers ville jeg have deltaget i GB sidste søndag.

jeg så det desværre også for sent. Jeg undre mig over om det blev til noget når hun annoncere for gangbang med så kort varsel. Mange plejer jo at annoncere det i god tid, og stadig oplever de frafald, og ikke nok tilmeldte.

Skrevet

Mon ikke hun har en mailliste også, som hun sender til. Nogle som hun ved dukker op når de laver en aftale. Også krydrer det med frisk annonce.

Skrevet

Fik så svar her til morgen og så desværre igen 10 min. før det skulle starte med en aflysning .

Så desværre en forgæves køretur

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.