Hop til indhold

Gib, PP i Århus - nogen der har besøgt hende for nylig?

Featured Replies

Skrevet

Nogen været der for nylig?

Jeg har båret skuffet de sidste gange, den sidste pige (ikke Gib) var decideret kedeligt og slet ikke som sted var en gang?

Og Gib levede heller ikke op til normalt niveau sidste, så er jeg den eneste der er skuffet?

Skrevet

Jeg har også været der inden for de sidste to måneder (hos Gib), og har oplevet et mærkbart fald i service niveauet. Niveauet de sidste par gange har efterfølgende gjort at jeg besluttede mig for ikke at komme tilbage igen.

Jeg har ellers været meget tilfreds gennem årene, men nu er det desværre et slut kapitel for mig.

Skrevet

Hun har fået en "sugardaddy", som overøser hende med gaver og penge, så hun er nok ikke så "motiveret" længere ;-)

Skrevet
  • Author

Kunne forklare

Ærgerligt - har været usædvanligt godt en gang

Nogle der kan anbefale et sted på niveau med Gib i gamle dage? I Aarhus- Silkeborg området

Skrevet
  • Author

Er der vist alene?

Og assistenter synes jeg har varieret meget? Langt fra alle Gibs kvalitet?

• 2 weeks later...
Skrevet

Var der idag.

Hun var 100% på og total lækker med stort drive så måske ferien har været godt for hende.

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg besøgte PP for en 2 uger siden - kun Gip var i butikken

Skrevet

Besøgte stedet i dag Gib, hun havde travlt med en anden kunde. Davs til fyren jeg hilste på i gangen.(Som jeg lige vinkede til, på vej tilbage fra bad inden)

Fik tid med den anden pige (?) der var på stedet

Jenie(eller hvordan det staves?) - fik fortalt 25 år, vurderes til ca. 165cm. høj, hårde silikone babser, tunge kysser, boller uden, tillader fingerknep. Meget frisk på meget, hvis man bare kigger sødt med smil under massagen.

Dejlig massage med albuen på skuldrene, så de blev varme og løse for spændinger.

Jeg kan godt lide at give finger og det lød som at hun kunne lide det.

Masser af kysseri, pussy-slide også ellers op og sidde på junior. Hun nåede at sætte sig helt, før hun spurgte om jeg ville have kondom på.

Tænkte at det var forsent, så fortsatte i 2 omgange. Mere massage, kysseri og nussen og junior blev provokeret igen - 3. Runde mens Gib hørte og lavede lyde fra køkkenet.

Stiller spørgsmålstegn med “pige” fordi jeg opdagede et langt ar, til venstre for nedrelæberne. Fissen føltes lidt mærkelig. igen.. ved ikke om det var en Trans

Meget sød og god service, med ekstra som jeg ikke havde betalt for.

Fik et bad sammen og vasket for olie, Gib stod og kiggede og tiggede om samme omgang, men var tømt og ude af stand til at gøre mere. Fik gramset på Gib og fortalt at vi måtte se frem til en anden gang.

Gik derfra TTG(TømtTilfreds&Glad)

Sidder nu og er lidt bekymret med kønnet og sexen uden. Bliver testet engang om 2 uger, andet jeg skal være bekymret over ?

Redigeret af Youngpump

Skrevet

Jeg blev nysgerrig og spurgte ChatGPT (har slettet historikken!) En kunstig skede er ofte lavet af hud og den er ikke fyldt med slimhinder som en rigtig skede. Smitte af kønssygdomme kommer ofte via slimhinder, så derfor er risikoen åbenbart ikke så stor, men den er der - omend mindre end normalt. Jeg aner ikke om ovennævnte er rigtigt, men jeg overvejer nu kraftigt at få lavet en kunstig skede på underarmen…

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.