Hop til indhold

Thai ladyboy Pinky Århus

Featured Replies

Skrevet

Tror der er lidt her, det kan dog være en anden da der er to shemales der kalder sig Pinky

Redigeret af Jyskmand22

Skrevet
  • Author
Jyskmand22 skrev, for 2 timer siden:

Tror der er lidt her, det kan dog være en anden da der er to shemales der kalder sig Pinky

Det er desværre ikke den samme Pinky

Skrevet

Kan jeg god se nu, jeg er dog ret sikker på, at jeg har set billederne på dit link tidligere, kan dog ikke lige huske hvor )

Skrevet

Jeg har besøgt henne da hun var i Aalborg.

Havde en aftale i aften kl 19 skulle skrive 5 min jeg var på adressen for at få den nøjagtig adresse. Så det gjorde jeg ingen svar tilbage kl 19.10 skrev jeg at jeg gav henne 5 min mere så ville jeg køre. Kørte kl 19.20 og 19.25 skrev hun at hun var tilbage på adressen og spurgte om jeg ikke ville komme.

Det skulle jeg så ikke havde gjort, der lugtet af røg i hele lejligheden og der stod øl på bordet.

Valget desværre at blive og den Oplevelse jeg fik var ikke noget at skrive hjem om, så faktiske de 1000 kr jeg gav kunde jeg lige så godt smide i brændeovnen fik intet for dem.

Så henne kan jeg ikke anbefale.

Skrevet

Har besøgt i Aalborg

En var i huset hun sagde min chef

Hendes pik er mindre end 10 og hun kunne ikke være stiv

Eneste jeg fik af hende 10 sekund hendes pik

I skal ikke besøge

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.