Hop til indhold

Elsa Petit mega lækker

Featured Replies

Skrevet

Jeg har en svaghed for små kvinder og Elsa er en lille lækker godte.

Jeg skriver til hende kl 20,30 og forespørger på 30 min kl 21.45 hun svar hurtigt med information om adressen og at jeg skal skrive 5 minutter før at jeg ankommer, jeg parkerer bilen tæt på adressen og skriver til Elsa der kommer svar med det samme med info om dørtelefon og etage

Hun åbner døren og jeg er ved at tabe på næse og mund da jeg ser hende, hun er klædt i noget rødt lingerier og et par høj hælet sko hun går foran mig ned af gang og sikken et syn med den bagdel der gynger i takt med hendes skridt

På værelset spørger hun om jeg vil have noget ekstra fra menuen og jeg takker pænt nej, hun beder om at ligge mig på sengen og smøre mine ædlere dele ind i noget creme hvorefter hun begynder på at kysse og slikke mine nosser, hun sætter kondom på og begynder på et dejligt blowjob samtidig med at jeg piller alle de steder på hendes kron som jeg kan komme til og hun flytter sig så jeg kan nå alle de steder jeg ønsker

Jeg bliver nød til at afbryde hendes blowjob for ikke at komme for hurtigt, hun sætter sig på mig og begynder at ride mig og synet af den fantastiske bagdel er et skønt syn, jeg tager hende i doggy og afslutter i missionær med benene spredt ud til siderne

Hun er en meget talende kvinde og smiler og har en fantastisk energi

Det er ikke sidste gang at jeg besøger hende

https://annoncelight.dk/showad/464496

Skrevet
  • Author
exostar skrev, for 7 minutter siden:

Petit er vel så meget sagt. Jovist er hun lille, men ser også buttet ud

Ifølge den danske ordbog betyder Petit

Tøj og kropsbygning: Formen petite bruges ofte om tøj lavet til lavere kvinder (typisk under 160-163 cm), eller om en spinkel og lille kropsbygning.

så det kan både være højde og kropsbygning det omhandler

Skrevet

Elsa er en frisk kvinde.

Da vi var inde på værelset og jeg havde smidt tøjet, bad hun mig lægge mig ned på sengen og begyndte at smøre delene ind i kokosolie. Så fik jeg noget lingam massage efterfulgt af hendes oral. Det var vildt godt med massagedelen og blow bagefter. Hun er vild med at give oral – det sagde hun selv. Jeg måtte stoppe hende, fordi hun blev ved og ved, men vi skulle videre i programmet.

Efter jeg havde afsluttet og pyntet hendes bryster, ville jeg gerne bare ligge og mærke afslappetheden, men så skulle hun tale og tale… Hun kan flere sprog.

Hun er sød, har en god energi og er stadig ung.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.