Hop til indhold

Helen på Vestamager, nogen besøg

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været hos hende ca 10 gange. Hun er ikke køn som i Wauu men hun har karisma. Men hun har en mega lækker milf krop. Bløde bryster blød røv. Lækker fisse. Og en behandling der er 10/10 hver gang.

Skrevet
Casper_ skrev, for 22 minutter siden:

Og en behandling der er 10/10 hver gang.

Kan du løfte sløret for det aktuelle prisniveau? Jeg husker hendes billeder som vist har set sådan ud i mange år. Dengang var der priser på og det var i den billige ende.

Skrevet

Besøgte hende for en del år siden, og det er een af de ganske få GPere jeg husker, og for det gode. Husker ikke detalerj foruden hendes bagdel som i min optik er det hele værd.

Skrevet

Det er også 2-4 år siden, jeg var der sidst (ud af 3-4 gange i alt) - også for mig en rigtig god oplevelse - hos en meget servicevenlig kvinde.

Skrevet

Har haft fornøjelsen en del gange. Hendes udsende et meget almindeligt, men med en dejlig krop. Har været meget tilfreds hver gang jeg har haft fornøjelsen. Klar anbefaling herfra.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.