Hop til indhold

Danske Bella i Christiansfeld

Featured Replies

Skrevet

Har vært hos Bella i Christiansfeld og må sige det på ingen måde skuffer! Hun er en helt vildt dejlig pige som virkelig går op i og gør noget ud af sig selv men også besøget så man får en helt igennem fantastisk oplevelse med hende.

Hun er meget nede på jorden og lige til at snakke med ikke noget bullshit, og annoncen er bestemt hvad den lover og mere til!

Hun formår virkelig og gøre besøget dejligt og tager sig tiden til at mærke dig og give en god oplevelse. Man mærker virkelig også hende og hun bare nyder det, hun er ikke bleg for at skrige, stønne og sprøjte og hun kan godt lide at blive taget, så man får virkelig noget ud af sit besøg hos hende og det kan varmt anbefales og besøge hende!

Også er hun bare piv fræk, smuk og har en kanon dejlig krop som hun ikke holder tilbage! Virkelig dejlig kvinde!

Skrevet

Et link? Hvad med bare at bidrage i de nylige tråde der allerede ligger om denne Bella?

Skrevet

Kan kun give Hamsønderjyden ret i mange ting

Jrg besøgte selv Bella her i fredags (7. August). Vi havde skrevet lidt frem og tilbage sammen. Da jeg bliver nød til at afklare med en kvinde og hun kan klare det som jeg har mellem benene, da det desværre ikke er alle der kan det. Men det må jeg sige at Bella kunne og damn hun var vild med det og det kunne mærkes på hende og se i hendes blink. Men for at komme lidt tilbage til starten igen.

Hun en smuk slank kvinde som er meget jordnær og virkelig sød og rar. Hun er nem at snakke med og er venlig, men hun kan også være mega dirty når det kommer til det og hun ved godt hvad hun kan lide.

Da jeg møde hende og viste mig ind, vi snakke lidt og jeg betalte hende, så det var ude af verden. Hun bedet mig om at smide tøj, da jeg var nøgne hoppe hun på mig med kys og hænder. Resten vil jeg ikke gå i detejler med da det er mellem mig og hende, men kan sige at hun elsker at sutte og det var en masse sex og mere.
Efter en masse sjov og vild ballede, sad vi og snakke lidt.

Sidste små ting om hende er det:
Hun elsker det hun gøre og det kan mærkes. Der er ikke noget fake her og det er dejligt at mærke en kvinde som elsker man gør ved hende. Hun kan være den sødeste kæreste eller den vildest tøs. Og hun er meget åben for ting og ideer, men hun vil meget gerne møde dig først før hun gør nogle af de vilde ting, bare så hun bedre ved hvem du er.

Hende skal jeg mødes med et par gange, da hun er så dejligt og fræk at være sammen med.

Redigeret af BigLivingDildo

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.