Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Havde bestilt en tid til massage med mere, dagen i forvejen. Aftalen var at jeg skulle være på adressen kl. 10.00

Jeg ankommer 5 min. Før, skriver en besked at jeg er ved huset nu, og går op og banker på. Men der er så tilsyneladende ingen der har tid og lyst til at åbne, så jeg sætter mig i bilen igen og køre mod Åbenrå by. Her prøver jeg at skrive til 2 andre thaimassager, om de har tid med det samme. Her er hurtig respons, det sjove er bare at de begge holder til på samme adresse, alternativt kan samme person selvfølgeligt ha flere numre. Så muligvis 3 kvinder på adressen, som alle ikke gider åbne. De må ikke mangle pengene.

Jeg valgte ikke at køre retur igen, så fremover så er den adresse slettet fra listen. Virkelig dårlig service, kan så kun tænke hvordan resten var endt, nu der ikke engang er nogen der gider åbne.

0 stjerner herfra.

Skrevet

Jeg havde en rigtig god oplevelse med An. Hun er efter min mening en køn og naturlig pige i 40erne, dejligt blød og ikke åleslank.

Hun bliver hurtigt kåd og det hele meget gfe-agtigt.

Skrevet

Jeg har også besøgt An på adressen flere gange uden problemer, og har hver gang fået en rigtig dejlig oplevelse. Skal helt sikkert besøge An igen.

Skrevet

har været til massage hos Thai An.

jeg plejer kun at bede om massage pga alder😁, så jeg anmelder altså kun massagedelen hos An. og den er god, rigtig god👍fik en times massage, og hendes hænder er i gang hele tiden👍hun ved hvordan hænderne skal bruges, professionelt. Også lidt pirring og berøring med hendes krop, så jeg kan fint forestille mig hvor dejligt det må være at fortsætte mere intimt, måske næste gang.

Men massage top👍👍👍

Skrevet

Jeg kan bekræfte at massagen ved An er topklasse. Det har hun forstand på. Erotik ved hun også en del om 😀Vi begyndte med en kneppetur, derefter massage og sluttede af med runde to. Hun er meget kundevenlig og opmærksom. Alder +50. Hytten hun er ved, ligner noget fra Låsby Svendsens portefølje

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.