Hop til indhold

Recommended Posts

Er der ikke for lidt anmeldelser af Thai massage stederne i Aalborg og omegn

 

det kan være en blandet oplevelse , men som regel hyggeligt

og med en del tilkøb er det meste muligt

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været det fleste steder i Aalborg og nr sundby efterhånden. Od det er nærmest kun 2 steder jeg vil anbefale. Thai sport massage i Vejgaard. Dejlig massage , har dog ikke fået mere end BJ og HJ derinde.

Det andet sted der er rimelig efter hvad jeg forlanger af et sådanne sted er Lilly´s Thaimassage på hobrovej Aalborg.. Der er det også muligt med hele pakken når man er blevet stamkunde .

 

Ellers synes jeg Aalborg er vildt sørgerlig i forhold til thaimassage+/- goder :)

Så hører gerne selv om nogle gode steder i Aalborg da det er langt til Randers og Århus hver gang lysten trænger sig på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer mest i Nørresundby , ved Vesterbro gade og Østerbro gade , nogle gange hende inde ved Nørresundby torv

men mest på Vesterbro gade , standard priser og ydelser

massagen er ikke i top , men ellers hyggeligt , man må røre mange steder

især hvis man har været der nogle gange

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som om Sport massage er et okay sted. Hvordan med priser?

Er der mulighed for bad bagefter?

Har prøvet google det, men kan ikke rigtigt finde mere om stedet og åbningstider....??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JayJ

Aalborg mangler da virkelig et sted med flotte piger og god massage. Syntes altid der er nogle halv sløje damer der er på stederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej alle.

 

JA, helt bestemt mangler der nogle gode steder i Aalborg med unge piger til full service.

De steder, der er her nu, yder for hovedpartens vedkommende max et HJ eller BJ. Et par steder dog fs. Mange fra betjeningerne, er enten noget bedagede eller godt kraftige med et ikke alt før kønt ydre.

Ærgerligt nok man skal køre til Randers eller Aarhus for fs.

Jeg er lige kommet hjem fra en super oplevelse i Aarhus med fs til kr. 1.000.

 

Hilsen Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JayJ

Overvejer kraftigt at ta' en runde i Aalborg for at se om det stadig står sløjt til. Man kan vel bare stikke hovedet ind og sige hej i de forskellige forretninger og se hvem der giver massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

JayJ

Det lyder godt...

glæder mig til at høre tilbage melding.

Rygter går at chok dee skulle være det bedste pt. Har dog ikke selv været der endnu ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

JayJ

Det lyder godt...

glæder mig til at høre tilbage melding.

Rygter går at chok dee skulle være det bedste pt. Har dog ikke selv været der endnu ☺

Hej JayJ

 

Jeg glæder mig også til at høre om din Aalborg-tur.

Hvis Chok Dee er god, et det måske en overvejelse værd. Stedet har for et års tid siden været rigtig godt, da var der også et par søde unge sild på stedet. Sidst jeg kikkede indenfor, var der et par ældre afdankede..... De bekræftede, at de var de eneste på stedet.

 

hilsen Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JayJ

Hermed en lille update på min Aalborg-tur. 

Først vil jeg starte med at sige, at smag og behag selvfølgelig er forskelligt og at skønhed er i betragterens øje.

 

Mit formål med turen på thai stederne i Aalborg har været for at undersøge om det er andet end midaldrende kvinder der giver massage HJ, BJ eller full service på stederne i byen. Jeg har besøgt: Sakura, Chok Dee og Royal Thai Massage og Wellness Thaimassage, stederne havde alle flinke og venlige midaldrende kvinder der giver massage og efter min mening var der ikke noget seksuelt tiltrækkende ved dem. Så hvis en flink og venlig kvinde på 40+ er noget for dig, er Aalborg et slaraffenland hvor der er masser af vælge i mellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Ved sakura der plejer jeg at sms med ejeren om hvad man vil have.

For en måned siden skrev jeg ville have en ung massør.

Der fik jeg en på 25 ca.

Hun har en 5-7 piger hun kan ringe til hvis hun har travlt.

Måske er det, det samme med de andre steder.

God jul

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Sakura i går - så er dét prøvet..

 

Fik en times massage med alm. (ikke varm) olie.

 

Massagen var tilfældigt "roden rundt" på ryg, arme ben - men ikke i nærheden af at være den massage jeg har fået andre steder.

 

Pigen var vel omkring 25-30, køn - men hun så bestemt ikke ud til at kunne lide sit job.

 

Vi aftalte at hun afsluttede med et HJ, som bestemt ikke trak op på den samlede oplevelse. Mekanisk, og med hende der så væk under akten..

 

Gentagelse? Bestemt ikke..

 

North

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vi jeg da godt komme med opdateringen .,  jeg var så på min rundtur på de thaisteder i Aalborg som nu lige havde åben og kom forbi sakura spa , har været der før et par gange til almindelig  varm  olie thai mssage til 500 kr.  Og denne gang ville jeg have mere,  da det blev lidt tændt af at få masseret det nederste af ryggen og røv, jeg drejede mig rund og lod hende forstå at det var 1 tallet tur til at blive masseret.

Men hun ville ikke , tror at hun sagde at hun har mand og børn , og dette sted var et pænt sted..

Så jeg fik sluppet hende og hun hoppede ned af briksen og der var lige en underlig pause,  som fik mig til at tænke med det øverste hoved igen.  Nok er hun thai , og meget servicemindet,  det betyder jo ikke at hun er et ta'selv bord. Jeg ville sige undskyld, men inden jeg fik det sagt havde hun gået op til hoved enden og fået olie på og begyndte at give mine hals /nakke en omgang.  Og fortsatte den gode massage med arm og ben i yderlig 15 min. Så var massagen slut og fik tilbudt en sodavand. 

Jeg skriv dette fordi at jeg føler mig som en idiot, og dette er min undskyldning og hvis jeg kommer der igen , vil jeg beklage det og ikke tror at at alle der giver massage også giver sex..HJ , BJ  B2b og fuld pakke.

Dette er ikke en opfordring til ikke at komme for hun er virkelig sød og har sikkert også brug for pengene. Men vær god ved hende det fortjener hun.

 

 

https://annoncelight.dk/showad/255647

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt forstå dig, jeg ville få samme følelse, og føle mig lidt dum... men man kan måske sige til din undskyldning, eller sådan ville jeg nok selv tænke, at når man reklamere på annoncelight så er det nok ikke helt stuerent, hvis man kan sige det på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan godt forstå dig, jeg ville få samme følelse, og føle mig lidt dum... men man kan måske sige til din undskyldning, eller sådan ville jeg nok selv tænke, at når man reklamere på annoncelight så er det nok ikke helt stuerent, hvis man kan sige det på den måde.

Her vil give Ålleren ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...