Hop til indhold

2x Vidunderlig GFE med Kris - København

Featured Replies

Skrevet

Link: https://nympho.dk/n34690/kris

Jeg var lige denne uge forbi Kris for anden gang, jeg fik dog ikke skrevet en anmeldelse af første besøg, da jeg ikke lige havde tid, så da jeg nu har besøgt hende for anden gang og igen fik en fantastisk oplevelse, så mente jeg at jeg skyldte.

Både første og andet besøg gik nemt at få planlagt via. Whatsapp, kan se nogen herinde har skrevet, hun har nogen der passer telefonen, det kan jeg ikke bedømme. Første gang var 30 minutter med anal og anden gang var det en time med anal. Jeg var faktisk meget i tvivl om jeg hellere ville prøve CIM+Swallow med hende anden gang, men for sådan en assman som jeg, var det for stor fristelse ikke at kneppe hende lille stramme røv endnu en gang.

Jeg kommer ikke med play-by-play af mine to besøg, men vil fortælle at Kris er skøn og giver en kanon oplevelse, hun er udover meget lække som 100% den kvinde på billederne, så er hun også skøn, lige til og dejlig. Der var oral til hinanden, masser af kys og kælen, og normal sex i nogle position, før det var tid til anal, og den var intens og dyb, vi skiftede ikke til forskellige stillinger, men holdte os til en intens og nær oplevelse, hvor vi begge var meget nærværende.

Sidste besøg hvor jeg havde 60 minutter, lagde vi og snakkede om alt muligt efter sex, hun har en del mellem ørerne, så det er også dejligt bare at have en samtale med en klog og smuk kvinde.

Vi prøvede dog også lige om vi kunne nå en sidste gang, men selvom anden runde også var virkelig skøn, så blev raketten ikke affyret, men det sker tit ved anden runde at den bare gerne vil blive ved og ved, men det var der altså ikke tid til. Men top møder begge gang og klar anbefaling.

Hun smutter hjem indenfor den næste dage, og ved endnu ikke om hun kommer tilbage, så I skal skyde jer, hvis I vil have en god oplevelse med denne smuk ung kvinde.

Håber I kunne bruge denne anmeldelse til noget, og hvis så giv gerne et like eller kommentar og eventuelle spørgsmål, skal jeg selvfølgeligt nok besvarer, så hurtigt jeg ser dem.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.