Hop til indhold

Mulighed for at slette vedhæftede filer

Featured Replies

Skrevet

Efter overgangen til det nye EG kan jeg se, at alle de billeder jeg i løbet af tiden har uploadet nu figurer som vedhæftede filer. Flere af filerne vil jeg gerne slette, men kan ikke umiddelbart finde en måde at gøre det på. Er det ikke en mulighed? Var det noget man kunne overveje @Administrator?

Skrevet
  • Author
Massage-testeren skrev, 1 time siden:

Når du ikke kan slette dit eget indlæg hvorfor skulle du så kunne slette filer

Fordi flere af billedfilerne ikke er på noget opslag.

Skrevet
  • Author
herrens skrev, 1 time siden:

Bloker de brugere du har sendt til. Så er de væk ? Hvis det er privat

Det er ikke billeder der er sendt til andre.

Skrevet
Don T skrev, for 3 timer siden:

Flere af filerne vil jeg gerne slette, men kan ikke umiddelbart finde en måde at gøre det på. Er det ikke en mulighed? Var det noget man kunne overveje ?

Der skal du nok finkæmme retningslinjernes Sektion 2 en gang mere.

2. Rettigheder

2.1 Når brugeren skriver indlæg, uploader materiale eller på anden måde lægger indhold ind på Eroguide.dk, giver brugeren Eroguide.dk en tidsubegrænset og non-eksklusiv ret til at bruge indholdet. Brugerne kan ikke forvente at få indhold slettet af personlige årsager, men bør tænke sig om inden indlægget postes.

2.2 Det er brugerens eget ansvar kun at uploade billeder, videoer og andet materiale til Eroguide.dk, som de selv ejer rettighederne til.

Som tingene står, fanger bordet.

Skrevet
  • Author
Massage-testeren skrev, for 35 minutter siden:

Hvad er det så for billeder ??

image.png

Skrevet

Men mit spørgsmål er stadig hvor har du uploadede den til og hvem skulle se dem ? Anede slet ikke man overhovedet lagde billeder op her troede jeg slet ikke man måtte når det ikke er ens egne.

Skrevet
  • Author
Massage-testeren skrev, den 9.8.2026 at 20:43:

Men mit spørgsmål er stadig hvor har du uploadede den til og hvem skulle se dem ? Anede slet ikke man overhovedet lagde billeder op her troede jeg slet ikke man måtte når det ikke er ens egne.

Det er selvfølglig meget prisværdigt, at du prøver at forstå situationen. Det vil bare hjælpe en hel del mere med et entydigt svar fra Admin. Men nuvel, billederne er en skøn blanding af billeder postet i diverse tråde OG sendt i PM’s. Ud fra Argents svar kan jeg forstå at Eroguide må benytte billeder i opslag i al evighed. Dog kunne jeg godt tænke mig at kunne slette billeder som har været vedhæftet i for længst slettede PM’s. Men som sagt, et klart svar fra Admin foretrækkes i stedet for en lang tråd om hvad det er for en slags billeder.

Skrevet
  • Author
Massage-testeren skrev, for 35 minutter siden:

Men hvorfor er det vigtigt de slettes ?? Du har vel i første omgang haft rettighederne over billederne

Hvorfor er det vigtigt for dig at vide hvorfor jeg gerne vil slette nogle billeder?

Skrevet

Ud fra Argents svar kan jeg forstå at Eroguide må benytte billeder i opslag i al evighed.

Derfor kan du jo godt ønske dem slettet. Og få dem slettet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.