Hop til indhold

Høj GP søges, kender i nogen?

Featured Replies

Skrevet

Hej derude!

Jeg er en frisk lille fyr på 165cm, der altid har fantaseret om at være sammen med en meget høj pige (185cm eller derover). 

Nu har jeg besluttet at jeg vil gøre min drøm til virkelighed. Derfor vil jeg gerne spørge om der er nogen af jer herinde der har været til besøg hos eller er bekendte med en sød og høj GP.

Udover højden har jeg ikke nogle specifikke krav til udseendet og jeg har ingen specifikke kinks, udover at der selvfølgelig skal bolles derudaf (Et hand- eller blowjob er ikke nok. David skal tæmme Goliath 🤪)

Er jeg mon så heldig at der findes en høj prinsesse der er klar til et møde en lille prins?

Skrevet

Der også Dao fra tidligere Frihedens Wellness. Hun er ret høj af en thai at være.

• 1 month later...
Skrevet
Kanon1 skrev, den 8.8.2026 at 17:30:

Denne pige hos citygirls i Helsingør er 191cm https://citygirls.dk/x.php?id=200

Jeg har ikke besøgt hende så kan ikke svare på spørgsmål -)

K

Kanon1 skrev, den 8.8.2026 at 17:30:

Denne pige hos citygirls i Helsingør er 191cm https://citygirls.dk/x.php?id=200

Jeg har ikke besøgt hende så kan ikke svare på spørgsmål -)

K

Kan du huske hvad pigens navn er ?

Når jeg trykker på linket ryger jeg på forsiden, og ikke ind på en specifik profil.

Skrevet
Hanegal skrev, for 7 timer siden:

Umiddelbart skriver alle pigerne deres højde i deres bio.

Du må pløje alle pigerne igennem, så finder du hende vel?, der er ikke så pokkers mange piger der er 191 cm høje

Skrevet
Nygløden skrev, for 28 minutter siden:

Umiddelbart skriver alle pigerne deres højde i deres bio.

Du må pløje alle pigerne igennem, så finder du hende vel?, der er ikke så pokkers mange piger der er 191 cm høje

Ja det havde jeg faktisk gjort.

Og ingen af pigerne er 191 iflg. Deres bio.

Så tænkte det måske var en pige der var fjernet fra hjemmesiden, der var linket til.

Derfor jeg spurgte efter navnet.

Skrevet
Hanegal skrev, for 8 timer siden:

Når jeg trykker på linket ryger jeg på forsiden, og ikke ind på en specifik profil.

Jeg har lige kigget citygirls hjemmeside igennem hun er der tilsyneladende ikke mere. Og nej jeg kan ikke huske hvad hun hed.

K

Skrevet

Hej! Hon kallade sig Raven Sinxclair, tror bara att hon hade något enstaka pass, nu verkar det som hon stoppat. Hon hade flera pass upplagda på sin profil men de togs bort några dagar innan hon skulle ha vagt. Nu är profilen borta, hon hade också annons på annoncelight där hon kallade sig Tall Freya, erbjöd Glory Hole men den är också borta nu.

//LS

Skrevet

Det er fandeme godt fundet.

Hende må jeg få besøgt!

Tak :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.