Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har i gemmen længere tid prøvede forgæves at få en aftale i hus, men hun er meget svær at få en aftale med ,MEN igår lykkedes det langt om længe!!! Stedet ligger desværre i gedser, så det er langt at køre, men ok, deepthroat kan hun helt sikkert, jeg er jo 20cm og det var der ingen problemer i. Men det virker meget mekanisk, og en lidt akavet stemning. Jeg måtte ikke stikke fingere op med spyt, klappe hende på siden af hovedet i sjov, måtte ikke se hendes røv bagfra så jeg kunne få den op og stå igen, samt ingen sæd i munden selvom hun reklamere med det, om det skyldes hun ikke fik penge nok skal jeg ikke kunne sige, og så måtte hun godt ha taget noget hårdere fat i pikkemanden, hun havde meget svært ved at forstå min syge humor. Men 5 ud af 10 stjerner får hun da, for at kunne tage fars store bandit til roden og INGEN tænder det var SKØNT!!!

Skrevet

Omsonst anmeldelse, uden link..

Martin 20cm skrev, for 36 minutter siden:

og en lidt akavet stemning. Jeg måtte ikke ... klappe hende på siden af hovedet i sjov

Ja hold da op.. Man undres jo helt over den akavede stemning

Skrevet

Du må ikke stikke fingre op og give hende lussinger, ja det er sgu da mærkeligt.

Skrevet
Martin 20cm skrev, for 1 time siden:

hun havde meget svært ved at forstå min syge humor

Det tror jeg vi er flere der har.. 😲

Martin 20cm skrev, for 1 time siden:

Men 5 ud af 10 stjerner får hun da, for at kunne tage fars store bandit til roden og INGEN tænder det var SKØNT!!!

Gad vide hvad der skal til for at udfylde din karakterskala, når nu "SKØNT!!!" = middelmådig karakter...🤔

Skrevet
Falster skrev, for 8 timer siden:

Har du et link til hende

Hun er ikke på så tit, mest tidlig formiddag, og væk igen efter noget tid.

Skrevet
Martin 20cm skrev, den 8.8.2026 at 13:23:

hun havde meget svært ved at forstå min syge humor.

Det er ynkeligt, at du åbenbart ikke har haft mod nok til at aftale med pigen hvordan du kunne få tilfredsstillet din "syge humor".Det aftales på forhånd. Det ved ALLE!

Der har nok været fokus på egne 20mm.

Skrevet
sydhavsmand skrev, for 13 timer siden:

Hun er ikke på så tit, mest tidlig formiddag, og væk igen efter noget tid.

Hvor kan jeg se hende på hvad side..

Skrevet
Falster skrev, for 9 minutter siden:

Hvor kan jeg se hende på hvad side..

Du kan kun se hendes annonce , når hun er aktiv.

Skrevet
sweetstone skrev, for 22 minutter siden:

Du kan kun se hendes annonce , når hun er aktiv.

Ved jeg godt, men på hvad side er hun aktiv på

Skrevet
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

Annoncelight.

Har du bare bestemt dig for at være ubehjælpsom, eller har du svært ved kommunikation i det hele taget

Skrevet
fætterbr skrev, for 24 minutter siden:

Har du bare bestemt dig for at være ubehjælpsom, eller har du svært ved kommunikation i det hele taget

Forstår ikke din harme. Kan ikke linke til en annonce der ikke er der pt ,annoncen er kun på , når hun er aktiv.

Skrevet
sweetstone skrev, for 14 timer siden:

Forstår ikke din harme.

Ved du hvad, undskyld jeg lod mit dårlige humør løbe af med mig (. Havde et tilfælde af sur gammel mand

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.