Hop til indhold

Fejl med min e-mailadresse – kan ikke redigere mine annoncer

Featured Replies

Skrevet

Fejl med min e-mailadresse – kan ikke redigere mine annoncer

Hej,

Jeg oplever i øjeblikket et problem med min e-mailadresse på mine profiler.

Jeg kan ikke længere rette eller redigere min annonce på Annoncelight.dk, og nu får jeg også en fejlmeddelelse på Eroguide.dk, hvor der står, at min e-mailadresse returnerer fejl, og at jeg skal opdatere min e-mailadresse.

Min e-mailadresse er korrekt og fungerer normalt, så jeg forstår ikke, hvorfor systemet pludselig registrerer den som ugyldig.

Jeg har også allerede forsøgt at kontakte jer via e-mail, men jeg har endnu ikke fået løst problemet, og derfor skriver jeg nu her.

Jeg vil meget gerne bede jer undersøge, om der er en teknisk fejl på min konto/e-mailregistrering, og hjælpe mig med at få adgang til at redigere mine annoncer igen.

Jeg har vedhæftet et screenshot af den fejlmeddelelse, jeg får på Eroguide.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Venlig hilsen
MissMelanie

IMG_5998.jpeg

IMG_5999.jpeg

Skrevet
MissMelanie skrev, for 50 minutter siden:

Min e-mailadresse er korrekt og fungerer normalt, så jeg forstår ikke, hvorfor systemet pludselig registrerer den som ugyldig.

Jeg oplevede nøjagtigt samme besked i aftes – jeg er dig ikke på AL 🤣. Jeg rodede lidt frem og tilbage med den adresse, jeg har haft siden 2022. Det hjalp ikke, hvorefter jeg skiftede e-mail. Det virkede, så der må ligge en eller anden fejl i systemet.

Skrevet

Hej Melamin

Jeg har lige sat at annonce på, der oplevede jeg ingen fejl.

Men jeg rettede ikke i den. Måske Annoncelight har fundet fejlen?

Det håber jeg for dig, det er så irriterende, når de ting, vi er afhængige af ikke fungere! ☹️

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.