Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så en tråd der spurgte om nogen havde besøgt Anny fra Randers, og tænkte jeg ville tage chancen. Og det fortryder jeg ikke.

Hun ser rigtig godt ud, dejlig krop og et lidt uskyldigt flirtende smil, hvilket er et kæmpe turn on for mig.

Hun er helt ny og en rigtig fræk tøs. Fik virkelig god massage, blev både æltet for og bag, hvilket er nyt for mig. Der blev også brugt nogle teknikker til massage som jeg ikke har oplevet før, så hun har helt sikekrt styr på sit jåndværk.

Hun giver rigtig godt blowjob, og sexen var også rigtig god. Havde overvejet at købe nogle tillægsydelser, rimming og anal lyder lækkert, men det må vente til næste gang )

Det var en fuld oplevelse, jeg betalte for en hel time, og det var hvad jeg fik. Det er sjællent jeg bliver der hele timen ud, specielt fordi jeg ikke altid holder så længe, men massagen og nærværet var rigtig dejligt, så nød en hel time i paradis )

Helt sikkert et besøg værd, og jeg kommer igen en anden dag.

https://annoncelight.dk/showad/464483

Redigeret af FluffyDaddy
link

Skrevet
FluffyDaddy skrev, for 6 timer siden:

Så en tråd der spurgte om nogen havde besøgt Anny fra Randers, og tænkte jeg ville tage chancen. Og det fortryder jeg ikke.

Hun ser rigtig godt ud, dejlig krop og et lidt uskyldigt flirtende smil, hvilket er et kæmpe turn on for mig.

Hun er helt ny og en rigtig fræk tøs. Fik virkelig god massage, blev både æltet for og bag, hvilket er nyt for mig. Der blev også brugt nogle teknikker til massage som jeg ikke har oplevet før, så hun har helt sikekrt styr på sit jåndværk.

Hun giver rigtig godt blowjob, og sexen var også rigtig god. Havde overvejet at købe nogle tillægsydelser, rimming og anal lyder lækkert, men det må vente til næste gang )

Det var en fuld oplevelse, jeg betalte for en hel time, og det var hvad jeg fik. Det er sjællent jeg bliver der hele timen ud, specielt fordi jeg ikke altid holder så længe, men massagen og nærværet var rigtig dejligt, så nød en hel time i paradis )

https://annoncelight.dk/showad/464483

Det ligner hun er en Thai pige ..?

Skrevet
  • Author
FluffyDaddy skrev, Lige nu:

Klopp skrev, for 19 timer siden:

Det ligner hun er en Thai pige ..?

Ja, hun er en Thai pige. De giver den bedste massage ;)

Skrevet
FluffyDaddy skrev, for 4 timer siden:

Ja, hun er en Thai pige. De giver den bedste massage ;)

Tænkte bare den burde ligge i thai anmeldelse så … hvilket den så også nu er flyttet over i

Skrevet

Jeg har også været forbi Anny og kan kun tilslutte mig koret af tilfredse kunder, super sød, petite, god massage og det efterfølgende frække er bestemt også godt, efter kondomet er monteret og hun småklynkende glider ned over jernet, det er fanneme frækt

Skrevet
Randersmand skrev, for 8 timer siden:

Arbejder hun fast på en af klinikkerne eller er det lejlighed?

Lejlighed i nordbyen, Randers NV. Sød dame, som på billeder, man får tiden, man betaler for, blow er noget mekanisk, ensformigt.

Skrevet

Kan se hun tilbyder analsex, som en ekstra service.

Er der nogen her der har tilkøbt denne ydelse, og kan fortælle mig om hun er “trænet” i det.?

Jeg spørger fordi jeg før har måttet opgive at gennemføre det, da en del Thaipiger er meget stramme, og jeg ikke er helt lille.

Skrevet

Jeg ved ikke om hun er “trænet” i analsex MEN da hun tilbyder det og tilmed er prostitueret tænker jeg at hun sandsynligvis har prøvet det før. Men hvis det er John Holmes der tropper op takker de fleste nok nej. Uanset hvor “trænede” de er. Mit bedste råd er at du selv kontakter hende og fortæller hende om din store tissemand og dine ønsker, frem for os….på forhånd tak.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.