Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har idag igen haft fornøjelsen af at besøge Isabella i Vejle

https://annoncelight.dk/showad/436959

Billederne er ægte, ligesom hendes beskrivelse passer godt. Hun giver en fantastisk GFE oplevelse, med fantastiske blowjobs, lækre rideture og hun er nem at føre en samtale med på engelsk.

Analsex og dominans er ikke på menuen, søger du det skal du vist andre steder hen, men hun er sød og behagelig og efter min mening pengene værd.

Det er nemt at parkere i et parkeringshus 3 min gang fra hendes lejlighed - der er 2 timers gratis parkering. Selv om lejligheden ligger centralt synes jeg er der ok diskret at besøge hende.

Skrevet

... Velkommen til Polle. Du er hermed indehaver af rekorden, 10 minutter så lå din anmeldelse på pigens annonce. Tillykke.. 🤗

Skrevet

Isabella er årets bedste oplevelse og går direkte ind på all time high. Hun har været samme sted i mere end en måned og er muligvis / heldigvis gået lidt under raderen med en annonce der ikke udstråler det vilde. Hun rejser vist start videre.

En sjælden kombination af intelligent, sød, flot, indlevende og vildt liderlig

Skrevet
reknas skrev, for 28 minutter siden:

Hun er nu anmeldt ganske fornuftigt tidligere, så ser ingen grund til mistanke

Der er ganske rigtigt en enkelt fornuftig anmeldelse ud af de 3 hun linker til på sin annonce. Synes dog at der er ugler i mosen her..

Det andet link fra annoncen er til denne tråd, som når man skiller den lidt ad, vel mere er forbrugeroplysninger inkl. parkeringsmuligheder, end en anmeldelse. "Hendes beskrivelse passer godt" -Der er ingen beskrivelse af hende.

Det 3. link hun har på annoncen er til endnu en tvivlsom anmeldelse hvor en bruger ved navn @Latin boy (med i alt 2 indlæg) har "anmeldt" hende den 10.2.26, og har ikke været her siden. Det er dog en 100% kopi af hans første "anmeldelse" fra november 25 af en helt anden pige, bare oversat til dansk. 🤔 Også her skriver en anden bruger at "anmeldelsen" kom op på hendes annonce lige efter den var skrevet her.

Fandt en sidste anmeldelse som hun ikke linker til, som er lavet i juni af en bruger med i alt 3 indlæg.

Det kan sagtens være at hun er et besøg værd, og måske også "årets bedste oplevelse" som en skriver her i tråden, det tvivler jeg ikke på. Men vil alligevel holde fast i at hendes markedsføringsmetoder virker noget tvivlsomme...🤔

Skrevet
Den erfarne skrev, for 3 timer siden:

Der er ganske rigtigt en enkelt fornuftig anmeldelse ud af de 3 hun linker til på sin annonce. Synes dog at der er ugler i mosen her..

Det andet link fra annoncen er til denne tråd, som når man skiller den lidt ad, vel mere er forbrugeroplysninger inkl. parkeringsmuligheder, end en anmeldelse. "Hendes beskrivelse passer godt" -Der er ingen beskrivelse af hende.

Det 3. link hun har på annoncen er til endnu en tvivlsom anmeldelse hvor en bruger ved navn @Latin boy (med i alt 2 indlæg) har "anmeldt" hende den 10.2.26, og har ikke været her siden. Det er dog en 100% kopi af hans første "anmeldelse" fra november 25 af en helt anden pige, bare oversat til dansk. 🤔 Også her skriver en anden bruger at "anmeldelsen" kom op på hendes annonce lige efter den var skrevet her.

Fandt en sidste anmeldelse som hun ikke linker til, som er lavet i juni af en bruger med i alt 3 indlæg.

Det kan sagtens være at hun er et besøg værd, og måske også "årets bedste oplevelse" som en skriver her i tråden, det tvivler jeg ikke på. Men vil alligevel holde fast i at hendes markedsføringsmetoder virker noget tvivlsomme...🤔

Jeg er enig. Anmeldelserne virker tvivlsomme. Jeg besøger af princip ikke GP’er som anvender falske anmeldelser, da det virker desperat.

Skrevet

Så vil jeg lige stemple ind med min erfaring med Isabelllla. Jeg besøgte hende for ca. 3 måneder siden i Vejle (et sted tæt ved havnerundkørslen), og det var alt i alt en rigtig god oplevelse. Hun er virkelig sød, imødekommende og vil gerne snakke. Hun er slank og har et meget kønt ansigt, særligt øjnene. Der er ikke noget falskt ved hende eller annoncen. Dog kunne hun godt optimere både beskrivelse og billeder. At hun er fransk er også rigtigt nok, vurderet ud fra hendes sprog og vores samtale. Hun har været længe i Vejle, og måske har et sparsomt/stagnerende kundeantal gjort, at der er kommet nogle tvivlsomme anmeldelser. Der er bestemt ikke grund til bekymring ift., hvem man møder, hvis man kontakter hende. Jeg har tænkt mig at smutte forbi igen, inden hun tager videre. Det, der har gjort, at jeg ikke tidligere har booket et nyt møde med hende, er at jeg i forbindelse med det første møde bemærkede en lidt ubehagelig lugt “nedefra” på hende, og det var først mod slutningen af mødet ved doggy. Alt andet var bare så godt, at jeg ikke vil være for hård ved hende pga. det. Der var nok en infektion af en art, som forhåbentligt er væk nu. Jeg er i hvert fald klar på et genbesøg.

Skrevet
reknas skrev, for 9 timer siden:

Hun er nu anmeldt ganske fornuftigt tidligere, så ser ingen grund til mistanke

Heller ikke når den anmeldelse findes på hendes annonce 10 min efter den er slået op? Jeg forstår virkelig godt at der findes så mange svindlere i denne her verden. Mænd er ganske enkelt ufatteligt naive!!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.