Hop til indhold

Saftige Sia / SiaUngQ i Horsens

Featured Replies

Skrevet

Bedre sent end aldrig 😘

https://annoncelight.dk/showad/441362

December 2025, havde jeg i nogen tid kigget annoncer, og var via fredags bar blevet opmærksom på @SiaUngQ en lækker curvet kvinde fra Horsens. Lækre billeder, dejlig beskrivelse som passede lige til de ønsker jeg havde. Og efter en kort samtale i telefonen fik vi lavet aftale om hvad og hvornår. Dagen oprandt og Sia viste sig at være præcis som beskrevet. Lækker, dejlig, bløde curver, sødt smil, og frække læber... musikken kom på og vi havde slet ikke problemer med at brænde de 2 timer af, afbrudt af nærværende pillow talk i pauserne. Og nu var det jo lækker sex jeg var kommet efter, og det blev i den grad opfyldt til UG med kryds og slange.

Og da tiden var gået, og jeg lagde op til genbesøg, måtte hun desværre skuffe, private planer umuliggjorde desværre missionen. Men en hurtig henvisning til @JenniferRomantica kom på bordet. Hende havde jeg også læst om via fredags bar eventet. Og hvis Sia sagde god for hende kunne det jo ikke være helt galt. De 2 er meget på vagt sammen har jeg senere erfaret, og af samme grund har jeg ofte hilst på Sia sidenhen. Og ved jo at hun ikke kun er Horsens, men også Hadsten, Støvring, Fredericia, Odense Holbæk og Valby.

Og hvem ved, måske det en dag lykkedes at få begge de dejlige damer på samme lagen som mig 😁.

Så hvis kigger efter en dejlig kvinde med lækre curves, så er Sia bestemt et kald værd.

Skrevet

Tak for de søde ord 🥰

Jeg tænker, der er kun én der kan afgøre om vi alle 3 ender på samme lagen 😝 2 af os er friske ihvertfald 💃😘

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, for 4 minutter siden:

Tak for de søde ord 🥰

Jeg tænker, der er kun én der kan afgøre om vi alle 3 ender på samme lagen 😝 2 af os er friske ihvertfald 💃😘

Så må vi jo se efter i kalenderen, jeg har ikke hvert fald en aftale med den ene af jer i kommende uge 😘🫣...

Men der har vi måske noget vi skal have samlet op på. Ellers er jeg meget sikker på at det ikke er sidste gang vi ses 😉🤩😍..... God fredag til begge i dejlige damer 💋

Redigeret af Voksen55

Skrevet

@Voksen55 Så må du komme til fredagsbar engang @SiaUngQ og @JenniferRomantica deltager, så kan du slå 3 fluer med at smæk😉

Jeg har selv haft fornøjelsen af dem begge til fredagsbar, dog hver for sig. Tror ikke jeg kunne holde til dem sammem😂 De er nu begge nogle dejlige tøser❤️

Skrevet
  • Author
Swarley skrev, for 27 minutter siden:

@Voksen55 Så må du komme til fredagsbar engang @SiaUngQ og @JenniferRomantica deltager, så kan du slå 3 fluer med at smæk😉

Jeg har selv haft fornøjelsen af dem begge til fredagsbar, dog hver for sig. Tror ikke jeg kunne holde til dem sammem😂 De er nu begge nogle dejlige tøser❤️

Det er allerede ved at tage form i mit hoved. Og det virker bestemt ikke kedeligt.

Jeg har også selv haft fornøjelsen af den begge, hver for sig. Jeg tænker at det bliver til virkelighed, blot et spørgsmål om tid 🥰

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.