Hop til indhold

Vietnam - En miniguide til massageklinikker i Ho Chi Minh City

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen.

Jeg har boet i Vietnam i et stykke tid, men for nylig har jeg udviklet en ny hobby: at besøge massageklinikker i Ho Chi Minh City.

Alle de steder, jeg har besøgt, tilbyder thaimassage, hot stone-massage, NURU-massage, ONSEN-bade, blowjobs med eller uden sæd i munden, kysse, og nogle steder tilbyder anilingus.

Jeg har ikke besøgt nogen steder, der tilbyder sex. Der er ingen sex i denne anmeldelse.

Forkortelser, der ofte bruges i beskrivelser af massagepakker:

KTV = forkortelse for "Ky Thuat Vien", som oversættes til "stedets ansatte, pigen, der giver dig massage"

Thai = thaimassage

Onsen = tage et bad nøgen med KTV

Nuru = KTV påfører gel på din krop (for bedre glidning) og begynder at bevæge sin krop/bryster/balder/vagina (forkortelser v1/m2/v3/v4) over hele din krop. Først ligger du på maven, vender dig derefter om, og proceduren gentages.

Lan1, lan2, Lan unlim = hvor mange gange du kan komme i en session.

BJ = blowjob.

HJ = handjob.

CIA = sæd i munden (Cum In Alo).

WC = anal slikning, anilingus.

KISS = kysse.

69 = 69 position.

TIC = billet.

TIP = tip.

Nyttige tips til alle:

1. Book altid en KTV på forhånd via Telegram. Det er nemt og enkelt.

2. 99% af de mest populære piger har altid travlt. Hvis du vælger ved ankomst, er udvalget meget begrænset.

3. Læs pakkebeskrivelsen omhyggeligt, og vælg det, du har brug for. Mange billige pakker inkluderer ikke kys, oralsex eller anilingus.

4. Erfarne piger yder bedre service end unge og nye piger, det er en kendsgerning. Tjek fora (mange Telegram-anmeldelser er falske), og vælg en pige baseret på anmeldelser, ikke fotos (90 % af billederne er så kraftigt redigerede, at du ender med en helt anden person).

5. Hvis du formår at bringe en KTV til orgasme, får du en taknemmelig massør, der vil give 200 % resten af sessionen. Hun vil være mere afslappet, kyssene vil være mere lidenskabelige, og hele sessionen vil være mere følelsesladet.

6. På næsten alle mine ture, hvis jeg kunne lide en pige eller hendes tjenester, bad jeg om hendes kontaktoplysninger, og jeg fik dem næsten altid. Ingen forbyder KTV'er at udveksle kontaktoplysninger med klienter, men det afhænger altid af gensidig tiltrækning, så hvis du bliver afvist, så vær taktfuld og forstående.

7. Det er lettere at arrangere et møde med piger fra spaer/lingams uden for etablissementet end med piger fra massageklinikker, der tilbyder blowjobs. Årsagen er enkel: tid.

Spa-piger arbejder normalt fra kl. 9 til 20 eller fra kl. 10 til 21, så du kan møde dem efter arbejde, byde dem på en drink eller noget helt andet.

Piger fra massageklinikker, der tilbyder blowjob, arbejder fra kl. 22 til 12 til kl. 02 eller 03, så de har simpelthen ikke tid til tilfældige møder.

Bare en lille liste over steder, jeg besøgte

Massage P.A Relax Q10, KTV 09 anmeldelse .............................................................. Samlet oplevelse efter besøg 11/10

Massage An Khang, Q8, KTV 07 anmeldelse .............................................................. Samlet oplevelse efter besøg - 10/10

Massage CAM THY, Q12, KTV 55 anmeldelse .............................................................. Samlet oplevelse efter besøg - 10/10

Massage Ozawa, Q10, KTV 07 anmeldelse ...................................................................... Samlet oplevelse efter besøg - 10/10

Massage niveau 9, Q1, KTV 86 anmeldelse ...................................................................... Samlet oplevelse efter besøg - 9/10

Massage QUANG THU, Q10, KTV 55 anmeldelse .............................................................. Samlet oplevelse efter besøg - 5/10 (KTV 55 - 9/10, Reservation - 1/10)

Massage HERA, GO VAP, KTV 12 Anmeldelse ....................................................... Samlet indtryk efter besøget - 9/10

Massage Phong Nguyet Cat, Q7, KTV 06 Anmeldelse ............................................. Samlet indtryk efter besøget - 9/10

Massage QUANG THU, Q10, KTV 79 Anmeldelse .............................................. Samlet indtryk efter besøget - 8/10

Massage Vi Tieu Bao, Quan 7, KTV 08 Anmeldelse - 1. massageoplevelse i Saigon ........................ Samlet indtryk efter besøget - 8/10

Massage Vi Tieu Bao, Q7, KTV 15 Anmeldelse .............................................. Samlet indtryk efter besøget - 8/10

Massage Hoa Binh King Master, Tan Phu, KTV 28 Anmeldelse ............................................. Samlet indtryk efter besøget - 8/10

Massage NGAN HA, Tan Binh, KTV 119 Anmeldelse ....................................................... Samlet indtryk efter besøget - 4,5/10 (KTV 119 - 8/10, Etablissement - 1/10)

Massage Trung Son, Q7, anmeldelse af KTV 27 .............................................................. Samlet indtryk efter besøget - 8/10

Massage Vi Tieu Bao, Q7, anmeldelse af KTV 42 ............................................................. Samlet indtryk efter besøget - 8/10

En komplet liste over etablissementer og alle anmeldelser kan findes her

Mine personlige anbefalinger af KTV til alle:

Lad mig minde dig om, at dette blot er min personlige, subjektive mening, baseret på vores interaktioner med KTV, mine følelser og min sympati for KTV selv.

Ja, mange piger, der arbejder i dette erhverv, kan også opleve følelser og følelser. De kan lide nogle klienter mere end andre, så husk det.

1 - KTV 09, P.A Relax, Quan 10

Jeg har været hos hende fem eller seks gange i løbet af de sidste to måneder.

Hun er min personlige kryptonit.

Hun er utrolig.

Hun er stadig nummer et på min liste, og med en bred margin.

Hvert besøg hos hende er som en tur til rummet.

Hvert nyt møde er mere spændende og spændende end det sidste. Alle, der besøger det, er begejstrede.

Massagen er den samme i en spa-salon.

Hun er virkelig "Massagedronningen i Ho Chi Minh City".

2 - KTV 07, An Khang, Quan 8

En ung pige på 19 år med et smukt ansigt og en elegant figur, ikke typisk for en vietnameser.

Hun har enorme bryster, en fantastisk røv og en ret slank talje. Fantastisk blowjob, hendes fisse er responsiv og pulserende.

Hun er meget lydig og kan lide at eksperimentere. GFE er fantastisk.

Hun elsker at lege og kysse meget med tungen.

Hun ved ikke, hvordan man giver massage, springer det over og nyder bare en af de bedste GFE'er i dit liv.

Jeg har været hos hende to gange og vil helt sikkert komme tilbage igen.

3 - KTV 55, CAM THY, Quan 12

En 24-årig pige med en fantastisk krop, der elsker at kysse på læberne med tungen.

Hun har utrolige, faste bryster og et fantastisk, langt, langsomt blowjob, meget lydigt.

Hvis du forklarer hende, hvad du kan lide, og hvad du ønsker, vil du få en uforglemmelig oplevelse med hende.

Jeg besøgte hende to gange, og anden gang, da hun så mig, kastede hun sig over mig, og vi tilbragte de første 15 minutter med bare at kysse i en stol, en af de bedste GFE'er, jeg har fået.

Du bør helt sikkert prøve hendes NURU, den er meget, meget god.

Hun ved ikke, hvordan man giver massage, spring den over og nyd bare GFE'en.

4 - KTV 07, OZAWA, Quan 10

Høj, slank, med en smuk krop og især enorme bryster.

Hun ligner en rigtig kneppet dukke.

Hun har arbejdet i lang tid, 100% professionel på sit felt.

Hun ved, hvad hun skal sige og gøre for at ophidse en mand og give ham nydelse.

Massagen er den samme i en spa-salon.

Hvis du kan lide alt, er der en mulighed for at tage hendes kontakt/zalo og møde hende på HOTELLET næste gang og kneppe hende (læs rapporten for detaljer).

5 - KTV 12, HERA, Quan Go Vap

En ung 18-årig pige med et fantastisk blowjob, en barberet fisse, og som kan komme utrolig mange gange og hårdt fra cunnilingus.

Smukt ansigt og med en flot slank talje og figur. Lydig, opmærksom og renlig, hun badede mig som et barn.

Hendes massage er meget afslappende, blid, jeg faldt næsten i søvn, da hun gav mig den.

MEN vælg din pakke omhyggeligt, her inkluderer de billigere pakker ikke KISS, CIA og WC.

Den bedste NURU-massage: Trung Son, KTV 27

Den bedste NURU jeg nogensinde har haft, ung krop, den strammeste fisse (man kan næsten ikke stikke fingeren i den) og det meget smukke og søde ansigt (men dårlig blowjob)

Den bedste dybe savlende blowjob: Phong Nguyet Cat, KTV 06

En lille, tynd 19-årig vietnamesisk pige, der sutter din pik så hårdt som 69-årig, og du kommer lige ned i halsen på hende. En af de bedste blowjobs jeg nogensinde har haft, masser af savlen og slurpen, utrolige fornemmelser

Den bedste GFE-session:

KTV 07 - An Khang

KTV 55 - CAM THY

De bedste piger der kysser med tungen (fransk kysse):

KTV 55 - CAM THY

KTV 07 - An Khang

KTV 08 - Vi Tieu Bao

KTV 07 - OZAWA

Jeg håber, at disse oplysninger vil være nyttige for dem, der skal til Ho Chi Minh City for at have det sjovt.

Redigeret af Administrator
Fjernet billeder.

Skrevet
  • Author

Det er meget vanskeligt at lægge mine 60 detaljerede rapporter med fotos og videoer, og omkring 20 mere fra abonnenter, op på forummet.

Alle Telegram-kanaler, mine anbefalinger, personlige erfaringer, råd, massagerabatter og meget, meget mere kan læses her.

Jeg prøvede at skrive på fora, men de gik ofte tabt, blev ikke læst meget og var svære at finde.

Jeg besluttede at oprette en slags database, hvor alle kan finde noget, de kan lide. Al informationen er her.

Jeg forstår udmærket godt, at vi alle har vores egen smag og præferencer.

En anmeldelse af den samme person er måske ikke altid 100% objektiv, men jeg har allerede besøgt over 50 piger og samlet en vurdering, anbefalinger og andre oplysninger baseret på dem.

Store bryster? Eller 140 cm høje? Eller en slank talje? Eller skal hun være 18-20 år gammel? Der er alle kategorier, der passer til din smag.

Vietnam virker ikke som et særligt venligt land at underholde, men tro mig, efter at have boet her i mange år, indså jeg, at det ikke er sandt.

image.png

image.png

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Jeg valgte massageklinikker, fordi jeg har været en stor fan af orgasme siden universitetet og min ungdom.

Det er fuldstændig fraværende i mit familieliv, så jeg besluttede at skifte hobby, og i stedet for at fiske går jeg nu til massageklinikker for at få orgasme.

Er det sikkert at besøge massageklinikker?

Alle massageklinikker betaler bestikkelse til politiet, så de bliver ikke rørt.

Alle pigerne gennemgår regelmæssige helbredstjek, og de steder, jeg besøger, er sikre.

Hvorfor deler så mange mennesker dårlige oplevelser hos massageklinikker på fora, og hvorfor kan man stole på mine ord/anmeldelser?

1) Billeder af massører på Telegram-kanaler (eller på tablets i etablissementet) stemmer næsten aldrig overens med virkeligheden.

De er enten taget for mange år siden eller 90% photoshoppet.

Hvis du vælger en skønhedsdronning baseret på et foto, får du i virkeligheden en almindelig kvinde med mørk hud, der ikke engang kommer i nærheden af billedet, og det vil straks ødelægge dit humør.

2) Hver massageklinik har mellem 15 og 40 piger, men servicekvaliteten kan variere fra 1/10 til 10/10 (80% af pigerne er der kun for de hurtige penge).

Hun er måske ung og smuk, men hun ved måske ikke, hvordan man giver et blowjob, er genert, smiler ikke engang under hele sessionen og opfører sig som en robot. Nogle vil ikke engang lade dig røre hende...

Vietnameserne kender de bedste og mest populære piger (der er mange massagefora i Vietnam), så de bedste piger er booket om morgenen og hele dagen.

Min hjemmeside blev oprettet, så udlændinge kender til disse piger.

Så de tager ikke til det sted, der er tættest på deres hotel, og vælger en tilfældig pige, men ved og forstår i stedet på forhånd, hvad de skal lave under deres rejse.

Derfor er det altid nødvendigt at booke piger, og det er bedst at gøre dette som det første om morgenen for at sikre den bedst mulige oplevelse.

3) Nogle af de piger, jeg besøger, er villige til at dele deres kontakter og møde klienter uden for massageklinikkerne på hotellet (information er også tilgængelig på hjemmesiden).

Så for dem, der ønsker mere end et blowjob og er tiltrukket af nogen, er der en god mulighed for at mødes uden for etablissementet.

Nogle piger er villige til at overnatte; hvis du er til GFE og ikke er fan af et enkelt shot for 2,5 millioner i Japantown, er det også en god mulighed.

4) Jeg prøvede at tage så mange billeder af pigerne som muligt og videoer af nogle af klinikkerne, så du forstår, hvor du kommer hen, og hvad du vil se.

Jeg har opdelt pigerne i kategorier (store bryster, unge, smukke ansigter, fantastiske blowjobs, fantastiske Nuru-massager osv.)

Fordi jeg forstår udmærket, at alle har deres egne præferencer og kan lide noget forskelligt.

Og afsnittet "Mine personlige anbefalinger" er 100% værd at tjekke ud https://kiki25massagesaigon.review/my-personal-advice

Min hjemmeside hjælper dig med at træffe dit valg på forhånd og undgå besværet med at søge efter, hvor og hvordan du skal finde nogen – det er i hvert fald det, jeg håber.

Udover massageklinikker er der barbersaloner, barer, klubber og hot talks.

Jeg har været på Hot Toc flere gange og kan fortælle dig, hvad der foregår der, og hvorfor jeg ikke tager derhen.

På Hot Toc går du ind og vælger en pige – der er et begrænset antal, bogstaveligt talt 2-3-4-5 (hvis du ikke kan lide nogen, vender du dig bare om og går).

Ingen reservationer, ingen anmeldelser, ingen billeder. Du spiller russisk roulette.

De er ofte åbne eller lukkede, og hver gang du går derhen, ved du ikke, om de er åbne eller ej.

Selv hvis du finder en passende pige, tager de dig ovenpå eller ind i det næste rum efter at have valgt dig.

Sætter dig på en plastikstol, tager dine bukser af, tørrer din penis af med vådservietter, nogle gange blotter du dine bryster, nogle gange ikke, og giver dig et blowjob.

Motorcykler dytter udenfor, og du sidder på en lille plastikstol bag et gardin, mens nogen snakker eller griner. Det tænder mig ikke. Jeg føler mig utilpas der, og selvfølgelig betaler ingen for regelmæssige lægetjek for piger på sådanne steder, og jeg vil absolut ikke blive smittet. Så jeg tager ikke derhen.

Jeg kan give mere information, hvis nogen har spørgsmål; det er jeg klar over.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hold da kæft der er meget information. Har besøgt Vietnam 7 gange nu, og knaldet samtlige hver gang. En oplevelse hver gang. Kan varmt anbefales, ihvertfald med aircon.

Personligt holder jeg mig mest til dem hvor jeg kan få dem til at besøge mig på mit hotelværelse. Det koster ofte en smule ekstra, men gør det meget nemmere

Skrevet

Besøger Vietnam i 2027 - er det 100% Saigon/HCMC man skal besøge, eller er Hanoi og andre steder noget værd ift. kvindeligt selskab?

Skrevet
CHL skrev, 1 time siden:

Besøger Vietnam i 2027 - er det 100% Saigon/HCMC man skal besøge, eller er Hanoi og andre steder noget værd ift. kvindeligt selskab?

Saigon er uden tvivl den bedste by at gøre det i, men Da Nang og Hanoi er også nemt at finde det i.
Meget er det er jo tilpasset lokalbefolkningen, hvor jeg tror det billigste jeg fik var et knald og meget hyggesnak til 37kr. Der havde jeg direkte kontakt til kvinden der arbejdede, som guidede mig hen til et hotel, hvor jeg skulle booke et værelse, som hun så besøgte mig i. Tror jeg gav 37kr for at booke et værelse i 2 timer. Der var god udsigt, bad, badekar, og diverse møbler til sex. Gav hende dog 125kr, da hun gjorde det godt.

Skal du have hjem til dig selv/hotellet, så vær opmærksom på at de ikke kommer efter 22:00, da hotellerne ikke tillader det, men før det er intet problem. Når jeg modtager besøg, så koster det cirka 500kr for 90 minutter, hvor de første 45 min er til massage, og det resterende er til det lidt sjovere.

Jeg kigger på at flytte til Vietnam indenfor de nærmeste par måneder, så du er velkommen til at smide en DM når du lander, så kan jeg eventuelt lige guide dig videre.

Skrevet
  • Author
3inch skrev, den 25.8.2026 at 19:00:

Hold da kæft der er meget information. Har besøgt Vietnam 7 gange nu, og knaldet samtlige hver gang. En oplevelse hver gang. Kan varmt anbefales, ihvertfald med aircon.

Personligt holder jeg mig mest til dem hvor jeg kan få dem til at besøge mig på mit hotelværelse. Det koster ofte en smule ekstra, men gør det meget nemmere

Jeg oprettede denne tråd for at tale om massageklinikker, der tilbyder blowjobs, og de bedste massører, jeg har besøgt.

Jeg besøger ikke prostituerede, og jeg er ikke interesseret i betalt sex; jeg får det gratis, men et godt blowjob er svært at finde, især blandt de prostituerede, du taler om.

Du kan dele dine eventyr i andre tråde/rapporter; denne her handler om massage med blowjobs, hvilket er noget andet.

CHL skrev, for 20 timer siden:

100% HCM, og enhver, der siger noget andet, er bare dårligt informeret om dette emne

Skrevet
3inch skrev, den 1.9.2026 at 15:43:

Jeg kigger på at flytte til Vietnam indenfor de nærmeste par måneder, så du er velkommen til at smide en DM når du lander, så kan jeg eventuelt lige guide dig videre.

Tak det vil jeg helt sikkert gøre! 👏

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.