Hop til indhold

Jennifer Romantica 12 på en 10 skala

Featured Replies

Skrevet

Det er vist på sin plads at jeg også deler mine oplevelser med en helt speciel vidunderlig kvinde. https://annoncelight.dk/showad/343021

Det skete faktisk lidt ved et tilfælde. Jeg søgte i efteråret 2025 efter kvindelig selskab i Horsens området, og faldt over Saftige Sia /SiaUngQ som jeg havde en vidunderlig aftale med i slutningen af December 2025, og hende skal jeg nok komme tilbage til, for hun var bestemt også dejlig. Men Sia var først i 2026 ude af branchen, og er heldigvis tilbage igen. Men Sia henviste mig til JenniferRomantica, som hun på det varmeste anbefalede, og jeg havde også forinden læst om en Fredagsbar i hovedstaden, som jeg nok også var lidt misundelig på. Men det kan være at det kommer. Enden blev i hvert fald at jeg kontaktede Jennifer, og fik lavet en aftale først i det nye år.

Og der bliver jeg nød til at lægge mig fladt ned på sengen og indrømme at jeg ikke har fortrudt et eneste sekund. Vi klikkede fra første øjeblik, og sådan har det været lige siden.
Jennifer fylder ikke meget, rent fysisk, men hold nu op en personlighed. Hendes humør er altid i top, og hun er altid super veloplagt og meget ærlig.
Hun har en evne til at se lige ind i mig, og mærke efter hvad jeg lige har brug for/lyst til. Og selv om vi naturligvis mødes for sex, så bliver der altid tid til pillow talk.
Og selvfølgedig betyder sex også en del, og jeg bliver bestemt ikke snydt, og plejer bestemt også at være brugt op når vi kysser farvel og på gensyn.
Jeg har været på besøg ved andre GPér, men de gange jeg har besøgt Jennifer, og de gange som jeg ikke har besøgt hende (endnu) er alle helt specielle, og jeg er sikker på at der kommer mange flere.
Nu rejser hun ofte rundt sammen med Sia, og jeg har da også hilst på hende ved næsten alle mine besøg. Måske jeg skal prøve den trekant de 2 dejlige kvinder annoncere med som ultimativ forkælelse. Hvem ved ?

Jennifer... 🥰 Tusind tak

En meget tilfreds mand fra Vestjylland

Redigeret af Voksen55

Skrevet

Du skal da endelig komme med til fredagsbar, og skønt at du også har god kemi med Jennifer.

Jeg kan varmt anbefale en "forskudt" trekant hvis pigernes planlægning tillader det: 30 min alenetid - 30 min trekant - 30 min alenetid.

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 5 timer siden:

Du skal da endelig komme med til fredagsbar, og skønt at du også har god kemi med Jennifer.

Jeg kan varmt anbefale en "forskudt" trekant hvis pigernes planlægning tillader det: 30 min alenetid - 30 min trekant - 30 min alenetid.

Det var faktisk dit indlæg der gjorde mig opmærksom på både Sia, Jennifer, fredagsbar og trekanten med de dejlige damer. Så du burde jo næsten i EG's 'Hall of fame' jeg er dig i hvert fald taknemmelig.

Skrevet
Lauersen skrev, for 6 timer siden:

Det lyder livsfarligt! 😱

Men samtidig som en fornuftig måde at komme herfra på 🤪🔥

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Du er sku dejlig🥰.. Det har jeg vist ikke fået sagt i dag😋😘..

Du kan jo nå det endnu 😘

Skrevet
Refresh skrev, for 10 timer siden:

Det lyder livsfarligt! 😱

Men samtidig som en fornuftig måde at komme herfra på 🤪🔥

Jeg tør næsten - næsten - love at du slipper levende ud fra os… det er ihvertfald lykkedes os indtil videre 😝😂

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tør næsten - næsten - love at du slipper levende ud fra os… det er ihvertfald lykkedes os indtil videre 😝😂

Og jeg er faktisk sikker på at vi er 3 som gerne vil. Så mon ikke vi lykkedes at overleve 🫣💋

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 38 minutter siden:

Så er det vidst ikke noget for mig 🤣😜

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.