Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Prøv at søg på annoncens ID: 38009
Der er en del anmeldelser, og bestemt ikke kun til det positive.

Skrevet

Ja. Jeg har besøgt hende to gange for en del tid siden.

Hun har nogle flotte bryster.

Jeg var ikke begejstret ellers.

Da jeg bankede på til den aftale tid, var det tydeligt efter cirka 30 sekunder at hun ikke helt var færdig med den tidligere kunde. Det var enormt kikset.

Han blev lukket ud og jeg blev sluset ind og først der skiftede hun håndklæder osv.

Det blev lidt for direkte - også med massage og brysterne i hovedet. Hun var ikke sensuel eller erotisk. Mere mekanisk.

Men af en eller anden grund vendte jeg tilbage. Måske fordi selve pakken er flot og jeg måske troede at problemet reelt lå i den uheldige timing og at hun bare havde en dårlig dag.

Anden gang gik det noget lettere at komme ind og til tiden. Men det var stadig lidt mekanisk og uattraktivt. Hun er en høj pige, slank, pæn krop - men det er noget tysk orden og regelret over hende.

Hun tændte mig ikke. Og det var nok der problemet lå. Men jeg havde bare stirret mig blind på de smukke bryster.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.