Hop til indhold

Er blonde_s' gangbangs legit?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i lidt tid holdt øje med annoncer for gangbangs, da jeg overvejer at deltage i mit første.

I den forbindelse er jeg faldet over flere events fra brugeren "blonde_s" på annoncelight.

Her er seneste eksempel: https://annoncelight.dk/showad/444849

For et par uger siden annoncerede brugeren med et "high-class" gangbang med en kvinde (veluddannet, højt job), hvor man skulle sende fuld-krops billeder af sig selv. Det gjorde jeg og kom på "listen", men kunne desværre ikke den dag eventet blev. Jeg fik nogle billeder af kvinden, og hun så enormt flot ud.

Men nu ser jeg så ovenstående annonce fra samme bruger - med andre billeder, stats og e-mail - men med stort set samme ordlyd og flere formuleringer går igen.

Tænker det bare er en "arrangør", der genbruger lidt formuleringer til sine annoncer, men er der nogen der har deltaget i disse events, der kan bekræfte at de er legit?

Ingen af disse events er blevet annonceret her på Eroguide.

Skrevet

Det lyder jo godt, og fine billeder.

Jeg har ikke selv set hende eller tilsvarende annonce- men for nogle mdr. siden var der et tilbud med en ung pige, som viste sig vist at være en "joke" da pigen pludselig brækkede benet næsten på dagen for GB - Men det kan jo godt være legit denne her?!🤷🏼

Skrevet

Jeg har været med til en af de andre pigers GB.

Stedet de afholder det er samme sted, det er legit!

Skrevet
thephd skrev, for 16 minutter siden:

Det er da samme dato? 9/8 var i søndags.

Kunne desværre ikke deltage søndag, men håber på en ny dato i denne uge.

Ja for hulen, det var fordi annoncen var blevet fornyet idag ( forventet jo ikke lige det så er et Event fra dagen FØR🙄🤷🏼)

Skrevet

jeg har selv set og holdt øje med en del af disse opslag, synes de kommer rimelig tit med en super fræk kvinde, jeg har dog aldrig deltaget men jeg har meldt mig til denne gang og håber på det legit og det bliver en rigtig fræk omgang

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.