Hop til indhold

Saftige Sia / SiaUngQ

Featured Replies

Skrevet

Nu må jeg vist hellere få taget mig sammen, og give Sia de roser hun fortjener.

Det ligger godt nok tilbage i december 2025, hvor jeg besøgte Sia et par timer en formiddag.

Jeg havde nogle dage inden fundet hende på https://annoncelight.dk/showad/441362

Og var tiltrukket af både profilen, hendes billeder og anmeldelser. Og efter en kort snak i telefonen fik vi lavet en aftale.

Sia er den hun udgiver sig for, og det er hende på billederne. Og som hun selv nævner flere steder er de fleste modelbilleder, og derfor har hun selv taget nogle billeder og krydret med. Hun er en lækker curvet kvinde, som er dejlig nærværende og glad. Vi havde aftalt 2 timer GFE og vi brugte alle 180 minutter, og jeg nød hver enkelt til fulde. Og i 'pauserne' fik vi vendt hvordan verden så ud, og jeg fik spurgt lidt ind til den "Fredags bar" hun flere gange kommentere på her på EG. Og der er jeg nok lidt misundelig på jer sjællændere.

Sia valgte fra starten af januar at holde en længere pause, og anbefalede derfor JenniferRomantica, hvis jeg ikke kunne vente til hun var tilbage. En anbefaling som jeg endnu ikke har fået takket Sia for. Men Sia er heldigvis retur igen, og jeg har da også hilst på hende flere gange siden når jeg har besøgt Jennifer. Og måske, hvem ved, så kan det være jeg skal prøve den trekant med de 2 lækre kvinder. Jeg kan jo se flere rose dem til skyerne.

En ting er helt sikkert, jeg nød mit besøg hos Sia, og vil ikke afvise at vi skal ses igen 😘💋.

Tak for oplevelsen Sia❤️

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.