Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt denne kvinde

https://annoncelight.dk/showad/462042

Synes hun fortjener et par rosende ord med på vejen. Jeg var der til 30 min, og blev mødt af en kvinde, som matcher billederne og snakker fint engelsk. Jeg betalte 800 kroner for 30 min, og fik det som der stod i annoncen med et smil på læben af hende. Stedet er fint, dog tror jeg godt naboerne ved hvad der foregår, så det nok ikke stedet, hvis svigermor bor i nabohuset. Der holdte en polsk indregistreret bil i nærheden men jeg kan slet ikke genkende det andre har skrevet herinde

Skrevet

Enig, Olivia er en dejlig dame og beskrivelse og billeder er retvisende. Sød, venlig, dejlig. Faktisk lige mit billede af hvad dejlig blid sex går ud på. Jeg kunne godt have brugt lidt mere tid. Olivia er sød og let at snakke med, men prisstrukturen gjorde at jeg bare nuppede 30 min.

Dejlige faciliteter og parkering lige udenfor huset, hvis man ikke har problemer med at ens bil står der. Dejligt, synes jeg.

Mit indtryk er at Olivia kommer tilbage til Odense igen senere på året.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.