Hop til indhold

Søger mega stram ung kvinde

Featured Replies

Skrevet

Er der en der kender til en ung sød pige der er mega stram i missen og som tilbyder sex uden gummi?

Hun skal være ung, Ok slank og store naturlige bryster.
Og missen skal være sindsyg stram

Skrevet

Stram og store bryster?? tror du mener en dukke...

Men spøg til side. Stram er bare et spørgsmål om at være stor nok.

Skrevet
Allan18764 skrev, for 13 timer siden:

Det kan man sige , men uanset størrelse så kan kvinder godt blive for slappe alligevel

Kvinder bliver sku ikke for slappe, din pik er bare for lille. Helt ærligt har jeg aldrig oplevet en "slap" kvinde, men min pik er også ret stor.

Skrevet
exostar skrev, for 46 minutter siden:

Kan anbefale Melinda.

Endelig et brugbart svar i stedet for de ligegyldige og nedladende kommentarer og emojis i tråden.

Skrevet

Præcis - der er mange herinde, der burde, bare holde bøtte, hvis ikke de kan bidrage i de forskellige tråde. Men det er jo den generelle mentalitet, der er opstået grundet SoMe, at alle har og skal have en holdning og den skal kommenteres

nogle gange burde det overvejes, i de. Man trykker “send” om det er relevant og om man ville sige det face-to-face i en almindelig samtale

Skrevet

Kan også kun anbefale Melinda. Skide sød udover hvad der nævnes ovenfor.

PS. Kan se, at der i “Efterlysninger Fyn” er snak om en Gina i Ejby er til sex uden, hvis Melinda ikke er petit nok. Har dog aldrig besøgt hende.

Skrevet

Og jeg vil også anbefale Melinda! Hun er stram i begge huller. Nu har jeg også en gigantisk monster pik, så alle huller er jo stramme.

Skrevet

Som andre allerede har sagt, baseret på hvad du siger, du leder efter, så er Melinda nok det bedste bud. Jeg tror, hun lige er taget hjem, men forhåbentlig snart tilbage.

Hun er ikke så ung, som hun plejede at være, men hun ser bedre ud efter flere år end jeg gør!. Og med hensyn til stramhed har jeg ikke bemærket nogen løsning af nogen af hullerne i den tid, jeg har kneppet hende.

Hendes bryster er ikke enorme, men bestemt ikke små, og de holder stadig godt.

Andre har nævnt Gina i Ejby - jeg mødte hende for nylig, og hun er ung, sjov, meget stram og knepper uden gummi. Men igen er hendes bryster ikke store - meget mindre end Melindas. De er meget pæne og sidder perfekt på sådan en lille pige, men ingen ville sige, at de er andet end 'medium'.

Redigeret af gangbangmand

Skrevet
Havkatten skrev, for 3 minutter siden:

Er der nogen, der har et link til Gina?

Det står i tråden, hvordan du finder hende.

Skrevet

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.