Hop til indhold

'Sloppy Seconds' med Gina i Ejby - nogen der vil med??

Featured Replies

Skrevet

Hvis nogen planlægger at besøge Gina i Ejby i aften, og har til hensigt at afslutte inde i hende (fisse eller numse), så vil jeg med glæde besøge hende direkte efter jer.

Ligeledes, hvis nogen ønsker at følge mig derind, er I velkomne til at sende mig en besked og se, om vi kan koordinere noget.

Jeg vil være i Ejby om cirka en time (kl. 17:30), men har ingen andre planer i aften, så jeg kan vente lidt, hvis der opstår en mulighed for at få nogle sjuskede seconds eller hjælpe med at levere dem.

Skrevet
gangbangmand skrev, for 39 minutter siden:

men har ingen andre planer i aften

Har du ikke allerede en aftale med Gina?! Det skrev du da i en anden tråd?

Skrevet
  • Author
KalundborgMature skrev, for 21 minutter siden:

Jep, jeg har set den samtale. Og jeg har prøvet at forklare der, hvorfor jeg stadig gerne vil møde hende, på trods af den negative feedback fra andre EG-medlemmer.

ToxicWaste skrev, for 15 minutter siden:

Har du ikke allerede en aftale med Gina?! Det skrev du da i en anden tråd?

Ja, jeg har aftalt at se hende et tidspunkt inden for de næste par timer. Men jeg prøver at se hende frisk fyldt - og venter gerne omkring Ejby, hvis der er en mulighed for, at det kan ske.

Skrevet

Har prøvet at få fat på hende for at få lidt priser osv. Gad sku godt fylde hende op. Men hun svare ikke..

Er sku ellers klar på at kneppe hende, fræk krop..

Skrevet
  • Author

Til sidst skete der ingenting.

Jeg ventede tæt på Ejby i et par timer for at se, om et andet EG-medlem ville samarbejde. Men da intet så ud til at fungere, arrangerede jeg at gå hen og se hende på egen hånd.

Vi havde udvekslet regelmæssige beskeder i løbet af de foregående 24 timer, og dette fortsatte lige indtil hun bad mig komme til hendes dør.

Konfronteret med to døre for enden af trappen, sendte jeg en besked for at spørge "hvilken dør?" og sendte et billede for at bevise, at jeg var der.

45 minutter senere, og efter flere ubesvarede beskeder, fik jeg et svar, der sagde "Today I can't Sorry." Jeg har ikke fået andet svar efter det.

Så alt i alt var det spild af tid.

Men jeg vil stadig prøve igen i morgen, da hun ser fantastisk ud, og det ser ud til, at andre har mødt hende, så hun er ægte.

Skrevet
Hfyr skrev, for 2 timer siden:

Hun skriver intet i sin annonce om at hun tilbyder uden ?

Det tilbyder hun når du skriver til hende, så får du en prisliste.

Skrevet
  • Author

Ja, som hun åbent siger i sit første svar på enhver forespørgsel - hun er glad for at kneppe uden gummi, og det koster 500 kr. ekstra.

Af erfaring kan jeg bevidne, at hun er glad for, at man bliver færdig indeni, og hun er ikke typen, der løber på toilettet lige bagefter.

Som jeg har skrevet i anmeldelsessektionen, virker hun ikke god til at kommunikere. Jeg prøver at arrangere et besøg hos hende igen, men i øjeblikket svarer hun ikke.

Hun er dog åben for to fyre ad gangen, og jeg tror, hun er i Ejby et par dage mere. Så hvis nogen er interesserede i at prøve at lave et dobbeltteam med hende i weekenden, så send mig en besked, og lad os se, om vi kan arrangere det.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.