Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har luret et stykke tid her på siden, men nu havde jeg noget godt at skrive ;)

Havde noget ondt i kroppen, så kontaktede Miki fra Randers.
https://annoncelight.dk/showad/459339

Hun ser rigtig godt ud, sødt smil og virker meget imødekommende. Det skaber bare en bedre oplevelse, hvis pigen virker til at være komfortabel med hvad hun laver.

Betalte for en time med massage og sex, og for pokker jeg fortryder det ikke! Jeg har prøvet en del piger, og ved at der kan være langt mellem tøser der ved hvordan man masserer ordenligt, men Miki ved hvad der skal til. Jeg var som blød dej i hendes hænder, og det er længe siden min gamle ryg har været så smidig D

Jeg havde været tilfreds bare med massagen, men man holder vel ikke igen når man allerede har betalt for sex P

Efter det blev jeg vendt om, og så sadlede hun mig som med entusiasme. Med god rytme og tempo holdt jeg ikke længe.

Massagen 10/10

Pigen 12/10

Skrevet

Hvordan ser krop og ansigt ud i virkeligheden? Ungpigelook som billederne? Eller er hun mere en moden dame? Alderen siger 28, men man ved jo aldrig 😅

Skrevet
  • Author
Bacchus skrev, for 3 minutter siden:

Hvordan ser krop og ansigt ud i virkeligheden? Ungpigelook som billederne? Eller er hun mere en moden dame? Alderen siger 28, men man ved jo aldrig 😅

Hun ser ung ud, først synes jeg hun så mere sød end fræk ud, men da hun sadlede mig var hun bestemt mere fræk.
Helt sikkert en besøg værd igen!

Skrevet

De fleste thaikvinder i branchen er 28 eller 29 ligesom de næsten alle er fra Bangkok eller Chiangmai. Go figure 😀

Hendes profilnavn Puying betyder, i øvrigt, “kvinde” på thailandsk 😆

Skrevet
  • Author
Grabbing skrev, for 1 time siden:

De fleste thaikvinder i branchen er 28 eller 29 ligesom de næsten alle er fra Bangkok eller Chiangmai. Go figure 😀

Hendes profilnavn Puying betyder, i øvrigt, “kvinde” på thailandsk 😆

The more you know xD

Skrevet
FluffyDaddy skrev, for 8 timer siden:

Efter det blev jeg vendt om, og så sadlede hun mig som med entusiasme. Med god rytme og tempo holdt jeg ikke længe.

Ligefrem "sadlede" dig, den har jeg godt nok ikke hørt før )

Skrevet

Er hun ikke aktiv længere? har prøvet at skrive til hende i aftes, men kan se at hun ikke har været online siden den 4. august på annoncelight.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.