Hop til indhold

Andrea i Leck, jeg er forelsket

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre :-)

Efter at have læst HansenDanmarks beretning om besøget hos Andrea i Leck, Tyskland, blev min nysgerrighed for alvor vakt. Efter at have kigget på hendes profil og skrevet med hende, stod det hurtigt klart, at jeg måtte besøge hende. hun svarer hurtigt, og man kan virkelig “føle”, at hun er til stede. Man kan lave aftaler og komme med ønsker, og hun lytter og svarer hurtigt tilbage på, om det ønskede er muligt.

Jeg er en halvfed mand i starten af 50’erne, så jeg er meget bevidst om at fortælle, hvad kvinden møder, når hun åbner døren. Og jeg er også meget bevidst om, hvad jeg tænder på, og det fik vi snakket godt igennem inden mødet. Hun er meget imødekommende over for ønsker, men har også nogle personlige grænser, som hun ikke overskrider. Så kys på munden og BJ uden kondom var ikke muligt. Det synes jeg faktisk er helt fint – man skal ikke flytte sine grænser for at please en liderlig hankat.

Nå, men vi aftalte at mødes dagen efter kl. 17 til en time med kærestesex og andre lækkerier.

Selvfølgelig dumpede der en kunde uanmeldt ind ad døren, så jeg kom 20 minutter for sent af sted. Jeg skyndte mig at skrive til hende og spørge, om det var et problem, at jeg kom 15-20 minutter senere. Hun svarede hurtigt, at hun havde rykket den næste kunde, så jeg kunne blive op til 25 minutter forsinket uden problemer.

Jeg ankom til stedet, som ligger meget diskret ude på landet. Jeg skrev, at jeg var der, og døren blev åbnet i samme sekund, som jeg ville have trykket på klokken.

Og sikke en modtagelse. Der stod den flotteste latinamodel, man kan tænke sig – som taget direkte ud af mine drømme – iført høje hæle, lækkert lingeri og selvsiddende strømper. WAU, siger jeg bare!

Hernede i Sønderjylland ville man sige, at hun måtte være datter af en snedker, for hendes krop var skåret i det fineste mahogni. 🤩

Hun fortalte, at hun var fra Colombia, og jeg skal garantere for, at de får nogle smukke børn i det land. 😍

Jeg blev tilbudt et bad, hvilket jeg selvfølgelig takkede ja til.

Da jeg kom tilbage fra badet, blev jeg mødt med masser af kram og nus de helt rigtige steder. Vi havde virkelig lækker sex, og jeg nød hvert eneste minut. Sexen var fantastisk, men bare det at være i samme rum som hende – med hendes glade sind og sprudlende væsen – var alle pengene værd.

Jeg kommer helt sikkert igen. Det er der ingen tvivl om.

Skrevet

Fedt at læse andre har brugt min anmeldelse til at arrangere et besøg hos en pige 🤩 og specielt at de også havde en god oplevelse

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.