Hop til indhold

Sexy Gina i Ejby - ikke pengene værd

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Ja hun er næsten som på billederne og virker slet ikke syg, bare ligeglad

Skrevet

Interessant, at unge Gina tilsyneladende får blandede anmeldelser.

Den første anmeldelse, da hun for nylig var i Holsted, var positiv, og den anden var lidt forvirrende, men virkede generelt neutral for mig.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/216218-sexy-gina-love-i-holsted/

Nu har hun en negativ anmeldelse fra sit ophold i Ejby.

Alle tre anmeldere synes dog at være enige om, at det er den unge og slanke pige på billederne, så det er nok til at friste mig til at tage en tur til Fyn i morgen. Især da hun tilbyder anal uden kondom og har rimelige priser.

Jeg håber at besøge hende i morgen aften, og hvis alt går efter planen, vender jeg tilbage her bagefter.

Skrevet

Besøgte hende i går, og det bliver IKKE til gentagelse.

Hun er en flot pige og billederne passer meget godt. Vil endda påstå at hun er flottere i virkeligheden.
Udover det: Utrolig fraværende og mekanisk, telefon, telefon, bip bip, og som om hun gider ikke hvad hun laver. Man får heller ikke den tid man har betalt for.
Sidst, stedet er utroligt beskidt. Helt fra indgangen og gennem alle rum. Og jeg ved med sikkerhed at håndklædet i sengen blev ikke skiftet.

Der er mange andre piger der gør det meget bedre. Meget!

God sommer

Skrevet

Jeg er ked af at høre, at du havde en dårlig oplevelse med Gina @Gutten

Men tak fordi du tog dig tid til at skrive om dit møde her.

Selvom anmeldelserne på EG nu tenderer mod det negative, har jeg alligevel lavet en aftale med hende senere i aften.

Jeg har ingen høje forventninger til miljøet eller kvaliteten af servicen fra pigen. Men så længe det er pigen på billederne, og hun lader mig komme i hende, er jeg ret sikker på, at jeg ender med at gå tilfreds, selvom jeg ikke planlægger at vende tilbage.

Skrevet
smed42 skrev, for 5 minutter siden:

Så heller brug dine penge på en flot petit thai

Desværre begejstrer thailændere mig normalt ikke. Hvorimod de unge, tynde og hensynsløse rumænere og ungarere gør netop det.

Men hvis du kender nogle thaipiger med samme alder, krop og service som Gina, ville jeg være glad for forslag enten her eller via privat besked.

Skrevet

Så fik jeg endelig besøgt Gina i går aftes.

Jeg har travlt, så jeg skriver ikke meget lige nu, men hvis der er interesse i at høre mere, vil jeg starte mit eget anmeldelsesindlæg med en mere positiv titel. Jeg ønsker ikke, at læserne starter med det indtryk, at Gina ikke er god valuta for pengene.

Jeg genkender noget af kritikken fra andre anmeldere her, men generelt havde jeg en rigtig god oplevelse.

Der er en reel mangel på unge, slanke og søde piger med få begrænsninger, som er villige til at lade fyre leve deres fantasier ud med dem. Og som ikke tager vanvittige penge for det.

Gina er måske ikke så god som piger som Melinda til at lade som om, de nyder at kneppe deres kunder. Og hendes engelsk er stadig ret grundlæggende (men jeg tror, hun forstår mere, end hun foregiver, fordi hun let keder sig). Men hvis du gør en lille indsats, kan du helt sikkert have det rigtig sjovt med hende til en god pris.

Mulighed for gentagelse? 100% (hvis jeg kan)..

Hvilket fører til kritikken: Kommunikationen/pålideligheden er ikke den bedste. Man kan have en lang diskussion om at lave en plan, og så stopper sms'erne, når man når hoveddøren. Så jeg kan ikke anbefale, at du rejser langt eller planlægger for meget omkring dit besøg hos Gina. Men hvis du formår at komme ind ad døren og behandler hende godt, så tror jeg, du vil have det sjovt.

Skrevet
gangbangmand skrev, den 7.8.2026 at 18:08:

.

Der er en reel mangel på unge, slanke og søde piger med få begrænsninger, som er villige til at lade fyre leve deres fantasier ud med dem. Og som ikke tager vanvittige penge for det.

Hvad definere du slank ?? Jeg definere hende usundt tynd hvis billederne er korrekte.

Skrevet

Der er såmænd ikke noget usundt ved Ginas krop.

Hun er en petite skønhed med en figur, der næsten virker skrøbelig i sin finhed – sart og meget feminin. Hun er attraktiv og meget slank, tynd på en naturlig og smuk måde. Hun er yngre end jeg regnede med. Hendes krop er solbrun og meget delikat over det hele. Der er noget tillokkende over, hvor lille og ung hun er.

Hvad man ser og synes om, er jo i nogen grad subjektivt.

Skrevet
GBlover skrev, for 2 timer siden:

Der er såmænd ikke noget usundt ved Ginas krop.

Efter hendes opgivne mål - 160 cm høj og vægt 38 kg er BMI under 15. Det lyder usundt og efter det jeg kan se på billederne er hun undervægtig og underernæret. Hvis det var min datter ville jeg være bekymret.

Skrevet

Undervægt øger risikoen for underernæring, men det er ikke ensbetydende med det. Man skal altid se på flere faktorer end bare vægten eller BMI, fx om man har en meget spinkel kropsbygning, energiniveau, helbred osv.

Det er nok bedst og mest sympatisk at lade en læge vurdere og udtale sig om andres ernæring.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.