Hop til indhold

En artikel om fodtøj og sex

Featured Replies

Skrevet

Det håber jeg inderligt ikke har været diskuteret bare én gang før 😂

Men hele 3% har rulleskøjter på..? Fagre nye verden

Screenshot 2026-08-04 at 14-43-41 Shoes are big hit in the bedroom with some Brits enjoying sex in wellies.png

Skrevet
  • Author

Ja, ok...altså det har været diskuteret 100 gange før hvilket fodtøj man mente gudinderne skulle have på og hvor længe.....

Og nej, den med rulleskøjterne havde jeg bestemt heller ikke selv set komme - de er faktisk mere populære end gummistøvler....er det for at kunne dertil og væk i en fart, fremfor tørskoet befordring ?!?

Skrevet

Nej, selvfølgelig skal man da være barfodet under besøget. Tænk at få et par høje stiletter sparket ind i ballerne under pigens orgasme .....

Nej, som Anna fra Herlev tantramassage skriver, er vi alle ens, når vi er nøgne .... Nå ja, måske har vi i min alder lidt mave.

Skrevet
  • Author

Er det en selvfølge ?! Jeg må så nok erkende at jeg er en af de 27% der foretrækker højskaftede støvler, og - hvis det er de rigtige - så også de 2% der gerne ser pigen bære gummistøvler imens..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.