Hop til indhold

Hvad blev .....

Featured Replies

Skrevet

.... af Kanonkongen?

Nu har jeg været væk i længere tid, men jeg husker, at han havde utroligt vægtige indlæg. Er han her stadig?

Skrevet
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

.... af Kanonkongen?

Nu har jeg været væk i længere tid, men jeg husker, at han havde utroligt vægtige indlæg. Er han her stadig?

Hej BX

Jeg tror han stadig af og til kigger med !!
Kan kiggede ind kunne jeg tilfældigvis se i det hedder - vistnok "Medlemmer online" og jeg skrev STRAKS til ham - det var medio april 2024.
Ligeså hurtigt fik jeg svar fra ham - BX - han har det godt og som han skrev så er livet også andet end EG - samt jeg kigger da af og til.

Anderledes er det med Onslow - Nille - Bigdick + andre de har bare været væk i næsten et årti.
- - - og din darling Nikita🥰 - det er vist 7 -8 år siden. Du skal lige drilles lidt
Mange hilsner
Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet
  • Author
Nye tider skrev, for 8 minutter siden:

Hej BX

Jeg tror han stadig af og til kigger med !!
Kan kiggede ind kunne jeg tilfældigvis se i det hedder - vistnok "Medlemmer online" og jeg skrev STRAKS til ham - det var medio april 2024.
Ligeså hurtigt fik jeg svar fra ham - BX - han har det godt og som han skrev så er livet også andet end EG - samt jeg kigger da af og til.

Anderledes er det med Onslow - Nille - Bigdick + andre de har bare været væk i næsten et årti.
- - - og din darling Nikita🥰 - det er vist 7 -8 år siden. Du skal lige drilles lidt
Mange hilsner
Nye tider

Hej Nye tider.

Rart at høre fra dig. Du er altid så positiv. Jeg blev sat på "tvungen pause" for et par år siden, så jeg har ikke haft mulighed for at reagere på noget som helst. Men nu har Admin "løsladt" mig, så nu er jeg med igen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.