Hop til indhold

Natacha ♥️ Sweet and Charming i Herlev ??

Featured Replies

Skrevet

Jeg har aldrig forstået ideen med at barbere øjebrynene af og derefter påmale et par nye. Ville det være tiltrækkende hvis jeg gjorde det samme med mit skæg?

Det er sikkert bare mig og min smag, men afgjort noget jeg fravælger aktivt.

Redigeret af Lauersen

Skrevet

Natacha har haft 3-4 forskellige navne siden hun dukkkede op hos Fanta i Frederikssund første gang.

De 2 gange hun har været hos Fanta, har det for mig ikke været muligt at booke Natacha.

Tror hun eksisterer men måske svær at bestille tid hos

Skrevet

Enig med @Den rejsende Hun har flere navne end.. ehmn.. en der har mange navne 🤣

Jeg har besøgt hende en enkelt gang i Frederikssund - huske hun var meget flyvende, grinende og lidt strange - og ikke som en fantastisk oplevelse.

MEN da det er flere år siden, kan jeg sagtens blande rundt på hende og en anden. Ved bare jeg tænker nej tak, når jeg ser billederne. Og så var det hos Fanta - for mig er der bare ikke styr på ret meget i den biks. SÅ - jeg har vist talt mig selv varm nok til at sige, at 1) Hun eksisterer og 2) muligvis var det ikke det bedste, men jeg SAGTENS kan tage fejl. 😆

Skrevet

Nu er det jo sådan at pigerne benytter sig kunstner navne, som os farang kan udtale 😀

og dem kan de jo ændre på hvilken klinik de er på, det er jo normalt i thailand at have nickname 🙂

Skrevet
  • Author
Den rejsende skrev, for 18 minutter siden:

adressen er Cindy hos Vicky

Har du ikke et link?

Skrevet
  • Author
Gammel rotte skrev, for 56 minutter siden:

Hende der hedder Cindy nu, er en meget gammel traver. været aktiv i årtier. just saying.

Er billederne lige så gamle??

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.