Hop til indhold

Thai pige i Thyholm - jeres erfainger

Featured Replies

Skrevet

Små frække titties og en flot røv

😋

måske tager en til holdet de næste dage

Skrevet

Hun er ikke i Løgstør hun er omkring Farsø.

Jeg har lige været ude hos hende, jeg synes hun er meget smukkere i virkeligheden, de billeder gør ikke rigtig noget godt for hende, hun er lige i den høje ende jeg vil helst have de små piger, det er nemmere med dem i en 69’er 😇Og hendes store brune dådyr øjne, jeg var helt væk, og så de store læber 👄 wauu.

Hendes massage var god jeg vil sige 7/10 hertil skal det siges at hun flere gange spurte om jeg ville have det mere hård, så måske mest min egen fejl.

Sex delen plejer jeg ikke at komme så meget ind på, det vil jeg heller ikke i dag… det nåede vi ikke, og jeg vil godt være ærlig, hun sutter som en drøm, det er 100% et af de bedste bj jeg længe har fået, hertil skal det siges at hun spurgte om vi skulle have sex, det kom jeg til at sige nej til, de læber skulle bare blive hvor de var, da jeg var ved at komme gjorde jeg opmærksom på det, hvilket hun var ret lige glad med, jeg kom i munden på hende, det var helt fantastisk.

For bj får hun 10/10, om jeg kommer igen, det gør jeg helt sikkert.

Afsted med jer drenge, I vil elske det. Næste gang er der en anden der må tage chancen😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.