Hop til indhold

Slavesammenføring med kvindelig slave

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Kan jeg mon et sted i det danske land finde en domina, som tilbyder slavesammenføring mellem en mandlig og en kvindelig slave? Har en drøm om femdom hvor domina styrer slagets gang mellem mig og en underdanig kvinde som domina har til rådighed. Evt. hvor jeg er gimpen der bliver taget frem fra buret som en del af deres leg.

Redigeret af _jakob

• _jakob changed the title to Slavesammenføring med kvindelig slave
Skrevet
_jakob skrev, for 4 minutter siden:

Hejsa

Kan jeg mon et sted i det danske land finde en domina, som tilbyder slavesammenføring mellem en mandlig og en kvindelig slave? Har en drøm om femdom hvor domina styrer slagets gang mellem mig og en underdanig kvinde som domina har til rådighed. Evt. hvor jeg er gimpen der bliver taget frem fra buret som en del af deres leg.

Det lyder fantastisk lækkert pirrende offeret.

Held og lykke. Håber det bedst - og en anmeldelse hvis det lykkes ville være skønt

Tak

Skrevet

Håber du har held med det!

Har selv eftersøgt det, skrevet til og talt med flere af de skønne dominaer om det men det er desværre aldrig lykkedes.

Meld endelig ud hvis det lykkes

• 3 weeks later...
Skrevet

Lady Iris havde på et tidspunkt en tøs, der vist nok kunne indgå i seancer.

Om hun har det nu ved jeg ikke, men det koster jo ikke noget at spørge.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.