Hop til indhold

Nalin eller Linin - hvem skal jeg vælge?

Featured Replies

Skrevet

Skulle din overskrift ikke have været - hvem skal jeg vælge først?

Med sådan to lækkermåse i byen er det jo slet ikke rimeligt at skulle vælge den ene eller den anden. 🤪

Jeg har jo kun besøgt Nalin, og som skrevet her https://www.eroguide.dk/forum/topic/215960-nalin-silkeborg/ , så får hun jo absolut min anbefaling. Hun ser ikke ud til at blive ret længe på samme sted.

Men jeg kan da også godt se, at Linin også får mange helt op at ringe. Håber du får prøvet begge, og kommer tilbage med 2 gange YES.

Skrevet
  • Author

Besøg hos Nalin.

Storspilleren skrev, den 4.8.2026 at 23:46:

Skulle din overskrift ikke have været - hvem skal jeg vælge først?

Med sådan to lækkermåse i byen er det jo slet ikke rimeligt at skulle vælge den ene eller den anden. 🤪

Jeg har jo kun besøgt Nalin, og som skrevet her https://www.eroguide.dk/forum/topic/215960-nalin-silkeborg/ , så får hun jo absolut min anbefaling. Hun ser ikke ud til at blive ret længe på samme sted.

Men jeg kan da også godt se, at Linin også får mange helt op at ringe. Håber du får prøvet begge, og kommer tilbage med 2 gange YES.

Tak for opfordringen. Både og er bedre end enten eller. Besøg hos Nalin helt fantastisk og meget enig i din anmeldelse. Må se om jeg kan få Linin besøg passet ind

Skrevet

Så fik jeg også genbesøgt Nalin. Hold da op hvor er hun lækker, sød og dejlig. Hun forstår at pirre på en måde som i den grad virker, så jeg kommer helt op at ringe. Er i en rigtig flot lejlighed. Kan varmt anbefales.

Linin kender jeg ikke

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.