Hop til indhold

Kris - Topklasse GFE i København 😍

Featured Replies

Skrevet

Jeg har på det seneste kigget lidt for ofte på Kris’ annonce på Nympho. Hun ser simpelthen så skide dejlig ud, og hun lagde fra land med nogle virkelig gode anmeldelser, der fremhævede hendes GFE. GFE er jeg som bekendt en kæmpe sucker for. 😍

https://nympho.dk/n34690/kris#profile-services

Jeg fandt et hul i kalenderen og skyndte mig at skrive til hende i formiddags. Heldigvis svarede hun kort efter, og vi fik hurtigt en aftale i hus til senere på eftermiddagen, 30 minutters forkælelse. 🔥

Trods lokationen var det overraskende nemt at finde parkering i nærheden. Stedet er fint og rimelig diskret, og jeg blev hurtigt lukket ind.

Da jeg kommer op ad trappen, er hendes nabo på vej ud. Hun sender mig et blik, der tydeligt siger, at hun godt ved hvilket ærinde jeg er ude i. Jeg giver hende mit mest uskyldige smil tilbage og skynder mig indenfor. 😇

Dér bliver jeg mødt af den skønneste pige!

Kris tog imod mig i en tynd, pink sommerkjole og med det sødeste, store smil. Jeg takkede ja til et bad og fik hurtigt gjort mig klar, imens jeg ikke kunne lade være med at tænke på, hvor utrolig dejlig hun så ud.

Da jeg kom ind til hende igen, blev jeg mødt af lidt hyggelig smalltalk, dejlige kys og bløde kærtegn. Kjolen kom hurtigt af, og foran mig stod den strammeste ungpigekrop med et par lækre faste små bryster. Hun er virkelig smuk, med dejligt lyst hår, flotte lyse øjne og et legende smil, der var prikken over i’et. Hun er lige min type. 😍

Det er måske bare mig, men hun virker faktisk endnu yngre og mere uskyldig i virkeligheden end hun ser ud på billederne. Det er næsten synd, at hendes skønne smil ikke rigtig kommer frem i annoncen, for det rammer altså lige i hjertet.
Jeg er selv en af de yngre sexkøbere men hun kan i mine øjne sagtens gå for at være 18.

Jeg fik et vidunderligt blowjob med godt udsyn til hendes smukke øjne, bestemt ikke den værste udsigt, jeg har haft. 😉

Derefter fulgte en skøn ridetur, og hold nu op, hvor ser hun fræk ud, når hun sidder der med sin lækre krop og det drillende smil. 😍

Så blev det tid til en tæt missionær, hvor jeg fik kysset hende godt igennem. Hun viste sig samtidig at være ret fleksibel 😋

Jeg bad om at afslutte med mund og hånd, og Kris sørgede på bedste manér for, at jeg blev tømt fuldstændigt. 💦

Både før, under og efter akten nød jeg godt af den hyggelige smalltalk med hende. Hun leverer en topklasse GFE følelse. 😍
Hun er virkelig afslappet, nærværende og utrolig behagelig at være sammen med. Det føltes naturligt og ukompliceret hele vejen igennem, præcis den GFE jeg søger.🤩

Jeg fik tøjet på igen, dog med et par nødvendige pauser undervejs, så jeg lige kunne kysse lidt mere på dejlige Kris. Jeg fik endnu en omgang kys og kærtegn, inden jeg modvilligt blev sendt hjem igen. 😘

Hele vejen hjem sad jeg og kunne ikke stoppe med at tænke på, hvor skøn jeg syntes hun var. Så nu genoplever jeg lige succesen sammen med jer. 😉

Kris får mine varmeste anbefalinger! ❤️
Jeg må vist have gennemgået budgettet og se om jeg kan nå endnu et besøg, inden hun rejser igen i næste uge 😏😜

Skrevet

Jeg tænker snart hun tager præmien for bedst anmeldte….eller hvad?

For fanden hun er også bare dejlig 🥰 Hvem der kunne få hende for sig selv…OMG ❤️

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.