Hop til indhold

Anja Lilje - Magi til overflod - Kbh.

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n28493/anja-lilje

Ummm... Det kommer til at sidde i kroppen i nogle dage det her 🔥🥰🤪

Vi havde skrevet en del sammen og var ærgerligt talt allerede blevet glade for hinanden. Vi havde talt om muligheden for at mødes og tale sammen, da vi har en fælles passioneret interesse, men det er et stort skridt at bryde anonymiteten på den måde...

Så jeg endte med at beslutte mig for at besøge hende hos PG for at se om vi også ville have seksuel kemi, på trods af jeg allerede er så dybt begravet i vidunderlige relationer, så tiden og budgettet slet ikke kan følge med 😱

Er du da gal et møde! 😍

Hun er den lækreste naturlige kvinde, med det smukkeste ansigt, vidunderlige bryster, en fantastisk personlighed og et skarpt intellekt (afslørede vores mails)... What's not to like? 🫶

Det er altid lidt spændende at møde en man har god kemi på skrift med, for det er ikke altid at det kan overføres til det fysiske.

Men er du da gal, det var intenst 🤪

Dybe grådige kys (de bedste jeg har oplevet i et førstegangsmøde) og hun var super responsiv under oralen, hvor hun vred sig og greb ud efter mig gentagende gange indtil hun fik den vidunderligste orgasme.

Uendelige liderlige kys under sexen og hun er submissiv på den helt sprøde måde, hvor man tydeligt mærker at hun elsker når der bliver taget fat.

Det var hårdt arbejde, så jeg endte med at falde om på sengen og hive efter vejret, hvor hun først suttede mig lidt (det er hun også fantastisk til) hvorefter hun lagde sig op og kyssede imens hun gav mig hånd. Da jeg havde fået vejret, spurgte hun om jeg ville komme ud over hende, så det endte med at jeg sprøjtede ud over hendes vidundelige bryster.

En oplevelse fra aller øverste hylde, som den kvalitetsbevidste gentleman ikke bør snyde sig selv for 😊

Jeg kommer i hvert fald igen 💗

Redigeret af Refresh

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, Lige nu:

Tak for en god anmeldelsee - man bliver helt lækkersulten :)

Det bord, går man ikke sulten fra 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.