Hop til indhold

Oplevelser fra det virkelige liv

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde en sjov lille oplevelse i dag. Måske har i andre også haft noget lignende? Skriv, da disse beretninger er spændende og frække syntes jeg.

På vej hjem fra arbejde i dag, kører jeg på cykel gennem Valbyparken. Her ser jeg en ældre milf type, i kjole. Den var ret så kort og det kunne i min fantasi godt være, hun slet ikke havde nogle trusser på. Hun er klart topløs også...godt sol brun og har et meget frækt udseende i min verden. Måske 55-60 år, slank og en pæn dame.

Jeg stopper op og iagttager hende lidt. Da hun har fanget min opmærksomhed. Hun går lidt frem og tilbage som om hun skal ha tiden til at gå. Hun ser sig omkring. Jeg tænker hun venter på en ? Hun går mod noget buskads, vender om, går mod sin bil. Venter lidt der og tænder en smøg. Hun venter yderlig lidt. For derefter at hoppe ind i en hvid lille bil og forsvinder.

Jeg nød et øjebliks smuk kvinde uden at henvende mig, eller på anden måde forstyrre livets gang.

Men mine tanker fik frit spil. Gad vide om hun havde en fræk Valbyparken aftale, som gik i vasken fordi en eller anden ikke dukkede op?

Om ikke andet fik min hjerne et lille kick af det.

Skrevet

@Bananas oprettede engang en lignende tråd, hvor man kunne skrive om pudsige oplevelser, man havde haft med "branchen" ude i byen. Jeg husker ikke overskriften, men måske kunne han linke til tråden, der indeholder mange sjove episoder.

Skrevet

Du kunne have spurgt om ild 😁 for at se hvordan hun reagerede. Hun har nok også set dig 😉

Skrevet

Min kone og jeg var inde og købe et par sko engang og ekspeditricen var den mest bedårende unge kvinde, så den fik en smule charme 🤪

Da hun spurgte om vi ville købe en pose sagde jeg "ellers tak, vi spiser dem på vejen!".

Hun flækkede af grin, blev ild rød i hovedet og satte sig på hug bag disken for at gemme sig imens hun grinede af 😍

Er du sunshine et lækkert smil hun sendte mig da hun endelig dukkede op igen imens hun tørrede øjnene...

Da vi kom ud på gaden sagde jeg til min kone: Jeg ved godt at jeg er sjov, men SÅ sjov er jeg fa'me heller ikke! Tror du ikke hun var en smule betaget?

Det kan du rolig regne med, grinede hun og rystede på hovedet af mig 🥰

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.