Now 19 Skrevet 28. Maj, 2014 Har altid haft en vild fantasi om at en pige skulle sluge, men må ærligt sige, at jeg ikke vil byde min faste partner det, synes det er lidt væmmeligt. Så går lidt og leger med tanken om at finde en glædespige, som vil give mig den oplevelse. Hvordan har i andre det med det, lade i konen/kæresten sluge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 28. Maj, 2014 (edited) jeg tror folk har meget forskelligt forhold til det. Personligt sætter jeg nok pris på en "fransk uden hele vejen" engang imellem, men slugeriet siger mig ikke noget. Jeg tror kvindernes forhold til det er meget forskelligt. Nogen tænder på det, andre frastødes, og der er sikkert også nogen, der sluger fordi de slipper for at rejse sig fra sengen . Personligt vil ikke ønske at købe mig til noget, hvis jeg synes er "væmmeligt". Redigeret 28. Maj, 2014 af bogholderen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Maj, 2014 Jeg synes det frækt, men KUN privat... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. Maj, 2014 jeg synes så ikke det er frækt - heller ikke privat for smagen er.... som den er så hvis du synes det er væmmeligt - så synes jeg ærlig talt ikke du skal gøre det, for det klinger lidt skævt i mine ører at du vil udleve noget du ikke engang selv ville bede din partner om 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
21 cm 105 Skrevet 28. Maj, 2014 Siger jo alt at kvinder der knepper for penge, ikke vil sluge på job men privat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. Maj, 2014 Siger jo alt at kvinder der knepper for penge, ikke vil sluge på job men privat. den må du vist lige uddybe ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Maj, 2014 Siger jo alt at kvinder der knepper for penge, ikke vil sluge på job men privat. Hvad siger det? Jeg sluger også kun privat, simpelthen fordi jeg gerne vil have at der er noget jeg kun gør privat. Man kan vel sige at det er en måde, hvorpå jeg holde det lidt adskilt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Now 19 Skrevet 28. Maj, 2014 Tanken tænde mig vildt, men synes bare ikke det er noget man"presser" sin faste partner til, hvis hun ikke lige frem ønsker det. Formulere mig måske forkert, men det er da piv-frækt at der er piger der tilbyder det jeg synes så ikke det er frækt - heller ikke privat for smagen er.... som den er så hvis du synes det er væmmeligt - så synes jeg ærlig talt ikke du skal gøre det, for det klinger lidt skævt i mine ører at du vil udleve noget du ikke engang selv ville bede din partner om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ironman Skrevet 28. Maj, 2014 Hvordan JEG har det med det? Jeg har det fint med det, haha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Maj, 2014 Siger jo alt at kvinder der knepper for penge, ikke vil sluge på job men privat. Eller også gør det faktisk os mænd en tjeneste..!! Hvor mange gange har man herinde ikke hørt tossede mænd ikke vil være 5. gæst på dagen, og at glædes pigen gerne skal være helt afsprittet inden man rører hende ?! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thomasonly64 Skrevet 28. Maj, 2014 Det bunder nok i at din fantasi er en form for dominans af din partner/at hun underkaster sig dig. Det vil du gerne udleve, men omvendt ikke undertrykke din kæreste og så vinder sidstnævnte. Jeg vil tro at det er meget almindeligt, i forskellige afskygninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexrevy 56 Skrevet 28. Maj, 2014 Jeg har haft flere elskerinder der slugte helt frivilligt og som påstod med stor overbevisning at de nød det. Gentagne gange. Så det er nok meget forskelligt hvad folk er til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thaihaj Skrevet 28. Maj, 2014 Det er ikke nok at suge, man skal også sluge........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMaise 546 Skrevet 28. Maj, 2014 Siger jo alt at kvinder der knepper for penge, ikke vil sluge på job men privat. Hvad siger det? Jeg fatter ikke en brik af det svar.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Maj, 2014 jeg synes så ikke det er frækt - heller ikke privat for smagen er.... som den er så hvis du synes det er væmmeligt - så synes jeg ærlig talt ikke du skal gøre det, for det klinger lidt skævt i mine ører at du vil udleve noget du ikke engang selv ville bede din partner om Jeg er helt på linie her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 28. Maj, 2014 Jeg syntes det er fedt når kvinden sluger. Jeg elsker til gengæld også at de kommer mens jeg slikker dem. Mums Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest GMF Skrevet 28. Maj, 2014 Har altid haft en vild fantasi om at en pige skulle sluge, men må ærligt sige, at jeg ikke vil byde min faste partner det, synes det er lidt væmmeligt. Så går lidt og leger med tanken om at finde en glædespige, som vil give mig den oplevelse. Hvordan har i andre det med det, lade i konen/kæresten sluge? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 28. Maj, 2014 Jeg ved af sparsom erfaring at det for nogle kvinder handler om hvordan mandens safter smager..... Der kan tydeligvis være ekstrem stor forskel......lige fra en ubehagelig smag til en mere sexet smag...... Skulle selv, efter sigende, være af den sidste slags, hvilket jeg tror hænger sammen med bl.a. min kost( læs mad ) Og når vi nu er ved safter, er der så noget mere sexet end kvindesafter....... Gerne i rigelige mængder........ Yummi !!!!!!! ....... Sprøjtende kvinder er Guds gave til..... om ikke andre, så mig .... Halleluja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 506 Skrevet 28. Maj, 2014 (edited) Ja, hun skal da være velkommen til at sluge Men jeg ville aldrig bede hende om det. Ikke så meget fordi jeg ikke synes, jeg kan tillade mig det, eller fordi jeg ser det som ulækkert, hvilket jeg overhovedet ikke gør. Har da flere gange tungekysset en kvinde umiddelbart efter, jeg er eksploderet i hendes mund, hvilket bestemt ikke er uden et element af tænding Men for mig er det at hun sluger ikke noget, der højner sexen som sådan, men en gestus .. en måde at sige "Jeg tænder på alt ved dig ". Og som sådan har den kun værdi, hvis det er noget hun gør af egen vilje. På samme måde, som værdien af at komme med blomster til kæresten er lig nul, hvis hun selv har bedt dig om dem Faktisk synes jeg også det er ret frækt at se det løbe ud af hendes mund og ned ad pikken .. Men som flere andre mener jeg ikke, det er rimeligt at bede en kvinde om noget, man finder for ulækkert til kæresten. Det er i min verden disrespektfuldt. Redigeret 28. Maj, 2014 af snakie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 28. Maj, 2014 Siger jo alt at kvinder der knepper for penge, ikke vil sluge på job men privat. Særlig kløgtig har du nu aldrig været. Så en uddybning af dit svar er nok for meget forlangt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 28. Maj, 2014 Jeg har kendt piger der er både til det ene og det andet. Nogle har virkeligt holdt af at sluge og det skal de da være velkommen til Nogle har det fint med at jeg er kommet i munden på dem, men så spyttet ud bagefter og det har jeg det helt fint med Nogle har ikke haft det godt med at jeg er kommet i munden på dem og det er da også helt ok med mig Helt personligt kan jeg godt lide at komme i munden på en pige, syntes at det er en fed følelse, men om hun sluger eller ej, det betyder intet for mig og hvis hun ikke kan lide smagen eller følelsen, så ville jeg aldrig kunne få mig selv til at bede om det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MovieS 20 Skrevet 28. Maj, 2014 Har altid haft en vild fantasi om at en pige skulle sluge, men må ærligt sige, at jeg ikke vil byde min faste partner det, synes det er lidt væmmeligt. Så går lidt og leger med tanken om at finde en glædespige, som vil give mig den oplevelse. Hvordan har i andre det med det, lade i konen/kæresten sluge? Now.......lad os lige få slået fast. Hvem er det der syntes det er "væmmeligt", konen........eller dig? Hvis det er konen, er det helt allright, men skal ikke gøre noget man syntes er frastødende. Men hvis det er dig der syntes, det er frastødende at konen sluger dig, og du så gerne vil have en anden til at gøre det. Ja så er det jo her det helt "væmmelige" kommer ind. Konen......eller dig? (Sig nu for guds skyld konen) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MovieS 20 Skrevet 28. Maj, 2014 I øvrigt......så bestemmer GPer selv hvor de sluger, om det er hjemme eller på job....så stop lige det der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 28. Maj, 2014 @martyren Hvad spiser du? Og hvad undgår du ? Ku du gi os et par trix Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Maj, 2014 Jeg ved af sparsom erfaring at det for nogle kvinder handler om hvordan mandens safter smager..... Der kan tydeligvis være ekstrem stor forskel......lige fra en ubehagelig smag til en mere sexet smag...... Skulle selv, efter sigende, være af den sidste slags, hvilket jeg tror hænger sammen med bl.a. min kost( læs mad ) Og når vi nu er ved safter, er der så noget mere sexet end kvindesafter....... Gerne i rigelige mængder........ Yummi !!!!!!! ....... Sprøjtende kvinder er Guds gave til..... om ikke andre, så mig .... Halleluja Lige nøjagtig smagen skal være den rette og der er ting i kan spise og IKKE bør spise… knus line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg