Hop til indhold

Bongkoch Thai massage i Århus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/383399

Jeg havde bestilt en times massage her for en månedstid siden, og jeg havde ingen planer om at spørge efter andet, men hvis muligheden bød sig, havde jeg nok takket ja.

Hun spurgte først, om jeg havde problemer, der skulle kigges på, og jeg nævnte, at jeg var lidt øm i den øverste del af ryggen. Hun bad mig lægge mig op og gik så ud af rummet. Jeg valgte at smide det hele.

Hun tog virkelig godt fat og arbejdede stædigt med nogle muskler, som åbenbart var filtret godt sammen. Det tog alt i alt ca halvanden time, og hun bød mig chokolade og mango og cola og vand bagefter.

Der var ikke meget pirring eller tilløb til noget erotisk. Men hun havde meget kort nederdel på, som jeg et par gange fik et godt kig op under, mens jeg lå på ryggen til sidst. Og der var gavmildt udsyn til kavalergangen (hun har temmelig store bryster, og at dømme efter det kram jeg fik, da jeg tog afsted, er der meget silikone i dem). Hun kom også til lige at røre mit lem på et tidspunkt og skyndte sig at sige hov. Jeg sagde, at det gjorde bestemt ikke noget, og så fniste hun og gav mig et klap på armen, som om jeg havde været slem.

Jeg kom af med 500 — det var åbenbart en sportsmassage.

Jeg kommer helt sikkert igen for den virkelig gode, fokuserede og arbejdsomme massage.

Hendes navn fangede jeg ikke, men hun virkede også mistænksom over mit spørgsmål. Hun sagde i hvert fald ikke Nalee, som jeg ellers havde set, at en anden nyere anmeldelse havde nævnt. Hun sagde også, at hun var den eneste på stedet. Er der andre, der ved mere om, hvorvidt Nalee stadig er der, og om det alligevel kan være hende, jeg har mødt?

Hun var sød og talte et fint dansk, krydret med enkelte engelske udtryk.

Skrevet

Jeg var der også for nogle måneder siden, og havde en lignende oplevelse. God massage der gik over tid. Sød og venlig person, der virker til at vil gøre et godt stykke arbejde.

Skrevet

Hvis man vælger at annoncere på Annoncelight må man da vide, at de kunder de får på den konto vil have en forventning om at der tilbydes mere end bare massage. Ellers er det jo et tåbeligt sted at annoncere for hun/de vil komme til og stå og sige nej til liderlige mænd utallige gange hver dag!

Skrevet

Spørger du pænt, kan du godt få hj. Jeg har indtryk af at hun skal kende dig, hvis du vil have mere, men jeg ved det ikke med sikkerhed.

Skrevet

Jeg var der en gang for nok 1-2 år siden.

På det tidspunkt var det ikke en thai dame, men jeg husker hende som en lyshåret østeuropæisk dame. Venlig, men heller ingen pirring. Til gengæld spurgte hun om jeg var interesseret i ekstra, for så ville hun overlade mig til hendes kollega. Jeg takkede nej, så jeg mødte ikke kollegaen.

Er damen på billederne hende I fik massage af?

Skrevet
  • Author

Prikken2 skrev, den 5.8.2026 at 22:11:

Er damen på billederne hende I fik massage af?

Nej, det tror jeg bestemt ikke, men man kan jo ikke se ret meget på de billeder. Jeg så det ingen tatoveringer på armene, for eksempel. Hun havde også længere hår.

Jeg kunne forestille mig, at hun er 40-50 år gammel, men jeg kan sagtens tage fejl. Hun holder sig godt og er slank.

Lokalerne på billederne ligner meget godt. Men der er ikke en madras på gulvet. Der er et værelse med en massagebriks (med varme), og jeg så at der også var et lidt større rum med noget der mere lignede en lille seng.

Lyset var noget mere dæmpet end på billederne.

Skrevet

Tak for info. Det lyder perfekt, jeg foretrækker briks fremfor madras. Lokalet passer også med det jeg husker.

Det skal prøves 😊

Skrevet

Jeg husker tydeligt Nalee Huogaard, da hun var på Skanderborgvej 183 i Viby for 2 år siden. Nu er hun så i Horsens. Hun ligner i den grad en mand i ansigtet og var SÅ tæt på at bakke ud af rummet igen.

Skrevet
  • Author
Napoleon69 skrev, den 7.8.2026 at 07:55:

Jeg husker tydeligt Nalee Huogaard, da hun var på Skanderborgvej 183 i Viby for 2 år siden.

Måske hører denne observation til under hyggesnak. Men virksomheden på Skanderborgvej står registreret hos en med det efternavn (stavet mere almindeligt dog). Og tidligere havde den adresse ude i Risskov hos Lotus Health Care (hvor Kay Hougaard blev kendt på leve af lys…og grillmad).

Skrevet

Jeg har været der for nylig og havde forventet at blive masseret af mutter, fordi I andre kun har set hende ved jeres besøg.

Men denne dag var der en hot, nærmest smuk "assistent", som tog sig af mig. Hun snakker fornuftigt engelsk, men ingen dansk. Flot slank krop og store, superflotte nødder. Virkelig sød og venlig.

Hun var der tydeligvis for at sælge ekstra ydelser. Selve massagen var ikke dårlig, men heller ikke noget jeg ville komme efter igen.
Jeg var egentlig kun kommet for massage, men lod mig lokke til HJ (viljestærk som jeg er 😄). Selv om jeg egentlig ikke var særligt tændt, formåede hun alligevel at drive mig frem til en lækker klimaks. Hun er meget engageret og fokuseret på, at man skal have det godt.

Jeg mødte mutter på vej til badet. Hun er ligeså servicevenlig og sød. "Badet" er noget af en overdrivelse. Jeg måtte bukke hovedet hele vejen derud og måtte konstatere, at "badet" er en lille håndvask med en bruser.

Men jeg har sjældent følt mig så velkommen som her, så det skal de have stor ros for. Man får fuld opmærksomhed og der var ingen følelse af, at det bare skulle overstås - tværtimod.

Normal Aarhuspris for massage+HJ. Jeg vurderer mutter til at være først 50'erne og assistenten til begyndelsen af 40'erne. Man kan betale med MobilePay.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har besøgt stedet idag til 90 min massage.

Det gør hun super godt virkelig interesseret i og gøre det godt for en.

Der blev ikke lagt op til ekstra havde dog sagt ja hvis der var blevet spurgt til det da jeg syntes hun var ret sexy.

Syntes hun er en dejlig pæn dame dog ikke ung.

Stedet er ret rent og pænt dog lidt lavloftet når man er 2m.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.